رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

با همکاری اتاق‌های ایلام، ایران و تهران و کمپین نفس

17 هزار قلم تجهیزات موردنیاز برای مقابله با کرونا به علوم پزشکی ایلام اهدا شد

با همکاری اتاق‌های ایلام، ایران و تهران و کمپین نفس، 17 هزار قلم تجهیزات موردنیاز برای مقابله با کرونا به دانشگاه علوم پزشکی ایلام اهدا شد. این اقلام شامل دستگاه دیالیز، دستگاه پالس اکسی متر ثابت و انگشتی، دستگاه تنفس مصنوعی، دستگاه نوار قلب، ماسک، شیلد، لباس حفاظتی، تب‌سنج، عینک محافظ، دستکش جراحی و و محلول ضدعفونی‌کننده بوده است.

26 فروردین 1399
کد خبر : 32845
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام از اهدای 17 هزار قلم انواع تجهیزات موردنیاز برای مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

شعبان فروتن در آیین واگذاری این تجهیزات پزشکی که با حضور استاندار ایلام، مقامات دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مقامات استانی برگزار شد، گفت: این تعداد شامل دستگاه دیالیز، دستگاه پالس اکسی متر ثابت، پالس اکسی متر انگشتی، ماسک، شیلد، ست لباس حفاظتی، تب‌سنج، عینک محافظ، دستکش جراحی و دستگاه تنفس مصنوعی و دستگاه نوار قلب و محلول ضدعفونی‌کننده است.

او ادامه داد: این تعداد دستگاه پزشکی با اعتباری معادل 20 میلیارد ریال و با همکاری اتاق‌های ایلام، ایران و تهران و کمپین نفس خریداری شده است.

رئیس اتاق ایلام افزود: ارائه خدمات و توزیع لوازم پزشکی موردنیاز برای مقابله با ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان توسط اتاق بازرگانی ایلام تا ریشه‌کنی این ویروس ادامه خواهد داشت.

فروتن یادآور شد: افزون بر این تاکنون و در دو مرحله کار ضدعفونی کردن محوطه مرز بین‌المللی مهران، غرفه‌های تجاری، ساختمان گمرکی و دفاتر کاری و گیت‌های ورودی و خروجی در مرز بین‌المللی مهران و توزیع شش هزار لیتر آب‌ژاول ویژه ضدعفونی سطوح در بین مردم شهرستان مرزی مهران نیز انجام شده است.

او گفت: توزیع این تجهیزات در راستای مسئولیت اجتماعی اتاق ایلام بوده و فعالان اقتصادی همچنان در کنار فعالان جبهه سلامت خواهند بود.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام نیز در این آیین از تلاش‌های مؤثر اتاق ایلام برای مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: این اقدام ارزنده اتاق‌های ایلام، ایران و تهران نقش مؤثری در مقابله با ویروس کرونا دارد.

موضوعات :
در همین رابطه