رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

از سوی دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی

نخستین گزارش از سلسله گزارش‌های « اقتصاد کرونا» منتشر شد

نخستین گزارش در پایگاه جامع مستندات «اقتصاد دوران کرونا» که از سوی دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی راه‌اندازی شده به موضوع « مالیات» اختصاص دارد.

27 فروردین 1399
کد خبر : 32876
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از اسفند 98 هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، باهدف کاهش آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع این ویروس و اطلاع فعالان اقتصادی از آخرین تصمیم‌گیری‌ها، در وب‌سایت خود اقدام به انتشار و به‌روزرسانی آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، پژوهش‌ها، مکاتبات و همچنین پروتکل‌های بهداشتی واحدهای صنعتی ابلاغ‌شده تحت عنوان « اقتصاد کرونا» کرده است.

 نخستین گزارش در  پایگاه جامع مستندات «اقتصاد دوران کرونا» به موضوع « مالیات» اختصاص دارد. این گزارش شامل تصمیمات و اقدامات اخیر انجام‌شده  از سوی دولت در حوزه مالیات، بعلاوه پیشنهادهای مالیاتی ارائه‌شده توسط مراجع و استان‌های مختلف برای گذار از بحران فعلی ناشی از شیوع کرونا در اقتصاد کشور است.

سلسله گزارش‌های منتشرشده با عنوان « اقتصاد کرونا» شامل بخش‌های تأمین مالی، تأمین اجتماعی و حوزه قضایی است که در هر گزارش، یکی از زیرمجموعه‌های این بخش‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد.

بر اساس اعلام  دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت  و بخش خصوصی تمامی دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و پژوهشگران و سایر مراجع مرتبط می‌توانند در صورت تمایل برای ثبت تولیدات و گزارش‌های خود در این پایگاه جامع، مستندات خود را به نشانی info@ppdc.ir ارسال کنند.نتیجه بازخوردهای دریافتی و پیشنهادهای خوانندگان در اسرع وقت در صحن جلسات شورای گفتگو با حضور وزرای مختلف، نمایندگان مجلس، معاونین قوه قضائیه و دیگر اعضای قانونی شورا مطرح و سپس مصوبات آن با تائید هیئت‌وزیران اجرا می‌شود.

گزارش شماره یک اقتصاد کرونا را که به موضوع « مالیات» اختصاص دارد، از اینجا دانلود کنید.

در همین رابطه