رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

در نشست جامعه نیکوکاری ابرار صورت گرفت:

بررسی اقدامات مرکز اسلامی امام علی دانمارک

در تازه ترین نشست اعضای جامعه نیکوکاری ابرار گزارشی از عملکرد مرکز اسلامی امام علی (ع) دانمارک ارائه شد.

27 مرداد 1395
کد خبر : 3295
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
در تازه ترین نشست اعضای جامعه نیکوکاری ابرار گزارشی از عملکرد مرکز اسلامی امام علی (ع) دانمارک ارائه شد.

نشست جامعه نیکوکاری ابرار عکس: زهرا رمضانی

مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار در حضور اعضا به مهم ترین اقدامات و عملکرد مرکز اسلامی امام علی (ع) طی یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: این طرح نخستین پروژه ای بود که ابرار در آن مشارکت داشته است.

بر اساس اظهارات علی اصغر خامنوی، مدیرعامل ابرار، مرکز اسلامی امام علی عید غدیر سال گذشته به بهره برداری رسید و تا کنون توانسته قدم ها مثبتی در راستای معرفی اسلام واقعی در دانمارک بردارد. در این مرکز که حدود 4 هزار و 300 متر مساحت ساختمان آن بوده و در سه طبقه ساخته شده است، مراسم مختلفی از جشن ها و عزاداری ها به سه زبان عربی، فارسی و دانمارکی برگزار می شود.

گفتنی است مرکز اسلامی امام علی در طول یک سال گذشته توانسته در وادی اسلام گرایی، 50 نفر را به دین مبین اسلام دعوت کند، همچنین برای ساماندهی وضعیت آوارگان عراقی قدم های مهمی برداشته است.

خامنوی در ادامه به دیگر فعالیت های جامعه نیکوکاری ابرار اشاره کرد. بر اساس اظهارات وی توانمند سازی دانش آموزان دبیرستانی و دانشجویانی که در روستاها زندگی می کنند از اولویت های جامعه ابرار هستند. در حال حاضر یک هزار و 150 مورد تحت پوشش قرار گرفته اند. اشتغال زایی و کارآفرینی در روستاها برنامه دیگری است که در دستورکار ابرار قرار گرفته است.

مدیرعامل ابرار ادامه داد: شبکه ملی موسسات نیکوکاری و خیریه از دستاوردهای دیگریست که با هدف انسجام و یکپارچه سازی امور خیر در کشور شکل گرفت و خوشبختانه با پیگیری های بسیار توانستیم مجوز رسمی آن را دریافت کنیم.

  

در همین رابطه