رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

گزارش پایگاه خبری اتاق ایران از جدیدترین فروشگاه اپل

داخل مدرن‌ترین فروشگاه «اپل» چه خبر است؟

اپل مدرن‌ترین فروشگاهش را روز گذشته در منطقه لوکس منهتن نیویورک افتتاح کرد. ساختار آن 3.9 میلیارد دلار خرج برداشته است.

27 مرداد 1395
کد خبر : 3310
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

در روزهایی که بحث از نمایندگی اپل در ایران داغ است و هر روز اخبار جدیدی منتشر می‌شود، جدیدترین خرده فروشی اپل روز گذشته افتتاح شد، این مدرن‌ترین و انتزاعی‌ترین طراحی مکان تجاری اپل تا کنون است که در دو طبقه از مرکز تجارت جهانی حمل‌ونقل واقع شده است.

این هفتمین فروشگاه اپل در منطقه منهتن و دهمین آن در نیویورک است. در این فروشگاه، اپل از فضاسازی‌های انتزاعی Oculus که یک شرکت امریکایی متخصص در ایجاد فضاهای مجازی شبیه به واقعیت است، استفاده نکرده است. اما تقلیدی از فضاسازی آرشیتکتی آن انجام داده است.

فضای داخلی فروشگاه، مانند تمام فروشگاه‌های اپل است.اما امکاناتی مانند یک دیوار ویدئویی در آن ایجاد شده که با محلی برای نشستن، به مردم آموزش می‌دهد چطور از امکانات جدید اپل استفاده کنند.

این عکس محلی را نشان می‌دهد که به عنوان مجمع شناخته می‌شود و به مشتریان امکان نشستن در مقابل یک دیوار ویدئویی را می‌دهد:

هم‌چنین آنجا دیواری به نام «خیابان» وجود دارد، هر پنجره در هر بخش از خیابان که با فصل‌ها تغییر می‌کند، محصولات را نمایش می‌دهد که مردم می‌توانند برای خودشان تست کنند.

خیابان، جایی که مردم می‌توانند محصولاتی را که به صورت فصلی عوض می‌شوند، امتحان کنند.

پیش از این، آخرین فروشگاه اپل در منهتن، در سال 2015 باز شده بود. فضای بانکی را در سال 1920 بازسازی کرده بود.

ساختار 3.9 میلیارد دلاری آن توسط یک آرشیتکت اسپانیایی به شکلی طراحی شده که مانند یک کبوتر در حال پرواز به نظر برسد.

صدها هزار نفر از بازدیدکنندگان و مسافران هر روز از این مرکز بازدید می‌کنند. به مرکز حمل‌ونقل تجارت جهانی ده‌ها خطوط مختلف مترو بین نیوجرسی و نیویورک متصل می‌شود.

منبع: سی‌ان‌ان مانی

موضوعات :
در همین رابطه