رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

از سوی محمدرضا صفا مطرح شد

درخواست اتاق بندرعباس بری راه‌اندازی میز منطقه آزاد قشم

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد قشم، خواستار راه اندازی میز این منطقه آزاد در اتاق بندرعباس با هدف تسهیل در انجام امور و توسعه خدمات بازرگانی شد.

17 اردیبهشت 1399
کد خبر : 33126
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد قشم، خواستار راه اندازی میز این منطقه آزاد در اتاق بندرعباس شد.

محمدرضا صفا در ایندیدار ضمن اشاره به فعالیت های اتاق بندرعباس در پیگیری مطالبات بخش خصوصی تاکید کرد: راه اندازی میز منطقه آزاد قشم در اتاق بندرعباس علاوه بر تسهیل در امور بازرگانی، تشویق و دلگرمی تجار را به همراه دارد.

صفا در بخش دیگری از سخنان خود خواستار اعمال تخفیفات ویژه در حوزه گمرک و واردات کالا شد و افزود: می توان با ایجاد مشوق در چارچوب قوانین و مقررات انگیزه را در سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی تقویت کرد.

او تصریح کرد: تجار، بازرگانان و همچنین فعالان اقتصادی که تمام دغدغه‌شان برون رفت از شرایط بد اقتصادی و زنده نگه داشتن تولید و به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد است، همواره مورد حمایت اتاق بندرعباس هستند و ما می کوشیم خواسته هایشان را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این دیدار گفت: برقراری همکاری و تعامل منطقی بین سازمان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس می تواند راهگشای مشکلات جاری استان باشد.

حمیدرضا مومنی افزود: هر چه وحدت و نزدیکی بین اتاق بندرعباس به عنوان نماینده تجار هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم ایجاد شود حاصل آن ارتقاء و توسعه تجارت در استان خواهد بود.

وی با اشاره به پیشنهاد خود به اتاق ایران مبنی بر تاسیس دفاتر همه اتاق های سراسر کشور در قشم تصریح کرد: از هر پیشنهادی مبنی بر توسعه صنعت، معدن و تجارت در قشم استقبال می شود و ما در این زمینه کمال همکاری را با اتاق بندرعباس خواهیم داشت.

در همین رابطه