رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

علی شمس اردکانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اتاق ایران مطرح کرد:

عملکرد عالی اتاق ایران در شفاف‌سازی مالی

رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران معتقد است اتاق ایران یک سازمان مشورتی است و محل کسب‌وکار نیست.

31 مرداد 1395
کد خبر : 3390
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران معتقد است اتاق ایران یک سازمان مشورتی است و محل کسب‌وکار نیست.

علی شمس اردکانی، رییس کمیسیون انرژی اتاق ایران

گزارش عملکرد مالی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران امروز در جلسه هیات نمایندگان اعلام شد. نمایندگان با رأی 88درصدی آن را تأیید کردند. علی شمس اردکانی رئیس کمیسیون انرژی، صنایع پالایشی و پتروشیمی اتاق ایران در گفت‌وگو با پایگاه خبری اتاق ایران این گزارش را تأیید کرد و گفت: «عملکرد اتاق در یک سال گذشته خیلی خوب بوده‌است.» او تأکید کرد اتاق ایران سازمانی مشورتی است و محل کسب‌وکار نیست.

علی شمس اردکانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اتاق ایران گفت: «اتاق ایران یک سازمان است و وظیفه آن مشورت دادن است. اما محل بیزنس یا کسب‌وکار نیست. کارنامه‌ای که در مورد آن ارائه شد نیز بسیار عالی بوده‌است.»

رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران گفت: «شفافیت اطلاعاتی برای بنگاه‌های اقتصادی فواید بسیاری دارد اما در مورد اتاق ایران جریان متفاوت است و درجه اهمیت آن بسیار زیاد است. اتاق بیزنس نمی‌کند. اما ارتباط برقرار می‌کند و شفاف‌سازی می‌کند. شفاف‌سازی اتاق نیز برای این است که اطلاع‌رسانی آن قوی‌تر باشد.»

از نظر شمس اردکانی عملکرد اتاق در یک سال گذشته خیلی خوب بوده‌است. او تأکید کرد: «اتاق در خلا فعالیت نمی‌کند. باید شرایط اجتماعی را در نظر بگیرید. اگر همه این‌ها را در نظر بگیرید، عملکرد اتاق در این دوره بسیار خوب بوده‌است.» او ادامه داد: «دولت ضد بخش خصوصی بوده‌است. عملکرد فعلی اتاق در حالی خوب ارزیابی می‌شود که سال‌ها پیش زمانی دستور داده بودند در اتاق را ببندند.»

رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران در پایان گفت: «بهترین دوره اتاق مربوط به دهه 40 می‌شود، زمانی‌که آقای علی وکیلی رئیس اتاق بود. او موسسه اعتباری دانشگاه را راه‌اندازی کرده بود و به دانشجویان وام می‌داد که تا سال 1355 نیز فعال بود.»

در همین رابطه