رادیو مجازی اتاق ایران - 17 اردیبهشت 1403

در نشست هیات نمایندگان اتاق ایران صورت گرفت

رای 88.5درصدی هیئت نمایندگان به عملکرد مالی سال 94 اتاق ایران

گزارش تفریغ بودجه سال 94 اتاق ایران با کسب 88.46 درصد رای مثبت مورد تایید اعضای هیئت نمایندگان قرار گرفت.

31 مرداد 1395
کد خبر : 3391
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

پانزدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق ایران، یکشنبه 31 مرداد با حضور اعضای هیات رئیسه و به ریاست نایب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

 88 درصد هیئت نمایندگان تفریغ بودجه 94 را تایید کردند

در این نشست، گزارش تفریغ بودجه سال مالی منتهی به 29 اسفند سال 94 توسط احمد فیاض بخش، دبیرکل اتاق ایران ارائه شد. وی در این رابطه تشریح کرد: طبق بودجه مصوب اتاق ایران میزان منابع  درآمدی اتاق برای سال 94 بالغ بر 294 میلیارد تومان تعیین شد و میزان مصارف نیز 221 میلیارد تومان درنظر گرفته شده بود که خوشبختانه در بخش درآمدها دو درصد رشد و در بخش مصارف 7 درصد کاهش هزینه داشته‌ایم. 

فیاض بخش ادامه داد: نسبت به آنچه در مصوبه بودجه اتاق آمده بود در هزینه های پرسنلی 4 درصد رشد، در هزینه های اداری 27 درصد، در هزینه های سرمایه ای 20 درصد و در حوزه تسهیلات دهی 4 درصد کاهش داشته ایم.

حسین پیرموذن، خزانه‌دار و عضو هیئت رئیسه اتاق ایران نیز در رابطه با گزارش حسابرسی و تفریغ بودجه گفت: برای اولین بار است که کلیه مدارک بررسی شده حسابرس قانونی در اختیار هیئت نمایندگان قرار می گیرد. این گزارش روی سایت اتاق منتشر می شود. هدف اصلی این اقدام هم رعایت اصل شفافیت و کم کردن ابهامات موجود است.

وی ساماندهی تشکلها و رتبه بندی آنها را از اقدامات مهم معاونت تشکلهای اتاق ایران در طول سال گذشته عنوان و اعلام کرد: کمیته راهبردی تشکل ها به وجود آمده و قرار است از این پس پرداخت های تشکل ها بر اساس رتبه بندی انجام شود.

گزارش تفریغ بودجه سال 94 با کسب 88.46 درصد رای مثبت مورد تایید اعضای هیئت نمایندگان قرار گرفت. همچنین در این جلسه برای انتخاب بازرس و حسابرس قانونی سال 1395 نیز رای‌گیری صورت گرفت و بر این اساس 86.1 درصد از اعضا به تغییر شرکت حسابرسی و انتخاب شرکت بهرادمشار موافقت کردند. بر اساس اظهارات سلطانی برای حفظ اصل شفافیت و رفع هرگونه سوظن و ابهام، لازم است که بعد از 5 سال همکاری شرکت حسابرسی همیار حساب با اتاق ایران، از خدمات شرکت دیگری بهره مند شویم. در این راستا هیئت رئیسه اتاق ایران شرکت حسابرسی بهراد مشار را پیشنهاد داد.

در همین رابطه