رادیو مجازی اتاق ایران - 17 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق قم در دیدار با کارکنان ستادی این اتاق

مسئولیت اتاق‌ها در سال جهش تولید سنگین‌تر شده است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، یکی از اهداف مجموعه اتاق بازرگانی رفع مشکلات فعالان اقتصادی بخش خصوصی در استان دانست، و گفت: باید با ارائه راهکارهای مناسب کارشناسی و تخصصی در سطح ملی که بتوانیم در راستای تحقق جهش تولید فعالیتی اثربخش داشته باشیم.

04 مرداد 1399
کد خبر : 34009
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

ابوالفضل خاکی، در دیدار با کارکنان ستادی اتاق قم از آنها درخواست کرد نظرات، پیشنهاد‌ها، مشکلات و راهکارهای خود را در مسائل و مباحث حوزه کاری اعلام کنند.

او بر لزوم تمرکز بر افزایش فعالیت‌های کیفی در کنار عملکرد کمی به‌عنوان یک هدف مهم در سال جهش تولید تأکید کرد و گفت: اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور نمایندگان بخش خصوصی هستند و از بدنه همین بخش ایجاد شده‌اند تا مطالبات فعالان اقتصادی را پیگیری کنند؛ البته در سال جهش تولید، مسئولیت اتاق‌ها بیش‌ازپیش افزایش یافته است.

در ادامه این نشست، کارکنان اتاق قم در خصوص مسائل جبران خدمات، دریافتی‌ها و همچنین تعمیر و اصلاح تجهیزات موردنیاز، ابزار کار و لزوم هماهنگی بین فردی مسائلی را مطرح کردند.

 در پایان رئیس اتاق قم نیز ضمن جمع‌بندی مسائل مطرح شده، تعامل دوطرفه بین کارکنان اتاق قم و اتاق ایران با توجه به بخشنامه‌های ابلاغی از سوی اتاق ایران را خواستار شد.

موضوعات :
در همین رابطه