رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

شعبان فروتن خبر داد

اهدای 2 دستگاه کمک تنفس مصنوعی به بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام

رئیس اتاق ایلام از اهدای دو دستگاه کمک تنفس مصنوعی به بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام از سوی بخش خصوصی این استان خبر داد.

05 مرداد 1399
کد خبر : 34022
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام گفت: در راستای همکاری این اتاق برای مهار شیوع کرونا دو دستگاه کمک تنفس مصنوعی به بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام اهدا شد.

شعبان فروتن بیان کرد: این دستگاه‌ها با هدف شتاب بخشی در ارائه خدمات مطلوب به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این بیمارستان اهدا شده است.

او ادامه داد: تاکنون در دو مرحله تعداد 42 هزار قلم لوازم و تجهیزات بهداشتی و پزشکی از جمله دستگاه دیالیز، دستگاه پالس اکسی‌متر ثابت و انگشتی، ماسک، شیلد، ست لباس حفاظتی، تب‌سنج، عینک محافظ، دستکش جراحی، دستگاه تنفس مصنوعی، دستگاه نوار قلب و محلول ضدعفونی‌کننده برای مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی ایلام اهدا شده است.

فروتن تصریح کرد: این تعداد دستگاه پزشکی با همکاری اتاق ایران، ایلام، تهران و کمپین نفس تهیه شده است.

او افزود: همچنین و در پنج مرحله کار ضدعفونی کردن محوطه مرز بین‌المللی مهران، غرفه‌های تجاری، ساختمان گمرکی و دفاتر کاری و گیت‌های ورودی و خروجی در مرز بین‌المللی مهران و توزیع آب‌ژاول ویژه ضدعفونی سطوح در بین مردم مهران نیز انجام شده است.

فروتن یادآور شد: ارائه خدمات و توزیع لوازم پزشکی مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان توسط اتاق ایلام تا ریشه‌کنی این ویروس تداوم خواهد داشت.

 

موضوعات :
در همین رابطه