رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

قدردانی استاندار خراسان شمالی از همراهی اتاق بجنورد در مهار کرونا

استاندار خراسان شمالی در جریان سفر ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این استان، با یادآوری تلاش‌های بخش خصوصی در تأمین اقلام بهداشتی و پزشکی موردنیاز برای مقابله با کرونا، از همراهی اتاق بجنورد قدردانی کرد.

07 مرداد 1399
کد خبر : 34059
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بجنورد گفت: جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خراسان شمالی، با حضور ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد و در این نشست محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی از تلاش‌های بخش خصوصی استان و همراهی اتاق بجنورد در مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

سعید پورآبادی افزود: اتاق بجنورد از ابتدای شیوع ویروس کرونا ظرف کمتر از 48 ساعت با اقدامات جهاد گونه اقلام پزشکی و بهداشتی موردنیاز استان ازجمله دستکش، ماسک، لباس‌های ایزوله، شیلد، دستگاه‌های کمک تنفسی، تب‌سنج و محلول‌های ضدعفونی‌کننده به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، واحدهای تولیدی، اصناف و مردم و مناطق حاشیه شهر تهیه و توزیع و اهدا کردند.

او با بیان اینکه امروز کشور نیازمند اجماع و همبستگی تمام اقشار جامعه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است، گفت: بر این اساس اتاق بازرگانی با توجه به رسالت اجتماعی خود با همکاری استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان به‌ویژه بخش خصوصی استان به‌منظور مقابله با پیامدهای اقتصادی و اجتماعی ویروس کرونا، تلاش کرد بخشی از تجهیزات پزشکی و بهداشتی موردنیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان و مردم را مرتفع کند و این اقدامات تا مهار کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

رئیس اتاق بجنورد بر حضور همیشگی و پررنگ بخش خصوصی در بلایا و بحران‌های طبیعی همچون زلزله، سیل و ... تأکید کرد و بیان داشت: بحران کرونا تمام کشورهای دنیا را درگیر کرده است بنابراین حضور تمام‌قد بخش خصوصی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در مهار ویروس کرونا ضروری است.

موضوعات :
در همین رابطه