رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

در آیینی با حضور امام جمعه و رئیس اتاق ایلام

500 بن کارت خرید به کادر درمانی مبارزه با کرونا در ایلام اهدا شد

در آیینی با حضور امام جمعه و رئیس اتاق ایلام 500 بن کارت خرید به ارزش یک و نیم میلیارد ریال برای توزیع میان کادر درمانی حاضر در مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستانی ایلام به رئیس دانشگاه علوم پزشکی این استان اهدا شد.

16 شهریور 1399
کد خبر : 34495
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی ایلام گفت: این اتاق در راستای مسئولیت اجتماعی و تقدیر از خدمات صادقانه فعالان جبهه سلامت مبارزه با ویروس کرونا برای 500 نفر از کادر درمانی خدوم بیمارستان های این استان در بخش مقابله با این ویروس ،  بن کارت خرید تهیه کرده است.

شعبان فروتن بیان کرد: فعالان جبهه سلامت با دریافت این بن کارت ها می توانند از فروشگاه افق کوروش هر کدام به  ارزش دو میلیون و 600 هزار ریال (با قدرت خرید سه میلیون ریال) خرید کنند.

وی ادامه داد: این تعداد بن کارت خرید توسط اتاق بازرگانی ایلام و کمپین نفس تهیه و خریداری شده است.

رئیس اتاق ایلام گفت: افزون بر این، در سه ماه گذشته نیز 500 بن کارت خرید در راستای کمک مومنانه توسط اتاق بازرگانی ایلام در بین قشرهای آسیب دیده و مستضعف در مناطق مختلف این استان توزیع شده است.

فروتن خاطرنشان کرد: علاوه بر این تاکنون بیش از 40 هزار قلم کالای بهداشتی در راستای مبارزه با ویروس کرونا به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال توسط اتاق بازرگانی ایلام تامین و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی این استان قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و همدلی دیگر قشرهای جامعه زمینه لازم برای ریشه کنی ویروس کرونا فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از حمایت های اتاق بازرگانی این استان برای تامین تجهیزات پزشکی مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار گفت: خوشبختانه اتاق بازرگانی ایلام در ماه های اخیر تجهیزات و امکانات مناسبی برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا تهیه کرده و در اختیار بیمارستان های استان قرار داده است.

موضوعات :
در همین رابطه