رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق ایران در جریان بازدید از کارخانه تولید مواد غذایی در البرز

جهش تولید مستلزم رفع موانع از سر راه تولیدکنندگان است

رئیس اتاق ایران از کارخانه تولید مواد غذایی در استان البرز بازدید کرد تا از نزدیک با دغدغه‌های فعالان این بخش آشنا شود.

09 مهر 1399
کد خبر : 34808
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

غلامحسین شافعی همراه با احمد پورفلاح مشاور عالی رئیس اتاق ایران،  پرهام رضایی رئیس اتاق کرج  و مرتضی سلطانی فعال اقتصادی از مجموعه تولیدی دلپذیر در استان البرز بازدید کرد.

در جریان این بازدید رئیس اتاق ایران با تاکید بر این‌که جهش تولید مستلزم رفع موانع از سر راه تولیدکنندگان است، افزود: اگر انتظار داریم توان تولیدی کشور افزایش یابد و به‌خوبی از آن استفاده شود، باید همه عوامل مزاحم کسب‌وکار به‌ویژه مقررات غیرکارشناسی  را از سر راه تولیدکنندگان برداریم.

پرهام رضایی رئیس اتاق البرز نیز با اشاره به ظرفیت استان البرز در تولید مواد غذایی و فراوری آن گفت: بسیاری از برندهای مهم صنایع غذایی کشور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان البرز مستقر هستند و مجموعه این توانمندی‌ها، سهم مهمی در امنیت غذایی کشور و خلق ارزش‌افزوده بر عهده دارند.

محمد اسماعیل قدس رئیس هیات مدیره صنایع غذایی دلپذیر نیز تاکید کرد که به‌رغم بازار خوب فروش و ظرفیت مناسب کارخانه، همه این ظرفیت فعال نیست و دلیل این مسئله، کمبود مواد اولیه در بازار است.

وی افزود: دلپذیر درحال‌توسعه زنجیره توزیع ویژه خود است که این مسئله، موجب دسترسی مناسب‌تر مشتریان به محصولات این گروه غذایی خواهد بود.

مرتضی سلطان مدیرعامل هلدینگ غذایی زر نیز که در این بازدید حضور داشت، از روسای اتاق‌های ایران و کرج دعوت کرد که برنامه بازدید بعدی، از کارخانجات گروه زر صورت پذیرد.

در همین رابطه