رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

در دیدار رئیس اتاق سمنان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مطرح شد

حس مسئولیت‌پذیری فعالان اقتصادی، جامعه و کادر درمان را امیدوار می‌کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در دیدار با علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس اتاق سمنان از مشارکت بخش خصوصی استان در مقابله با کرونا و کمک‌های نقدی و کالایی اتاق سمنان به مراکز درمانی تقدیر کرد.

05 آذر 1399
کد خبر : 35460
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان گفت: جامعه سلامت از زمان شیوع کرونا تاکنون متحمل زحمات زیادی شدند و تشکر و قدردانی از این جامعه در زبان‌ نمی‌گنجد.

علی‌اصغر جمعه‌ای در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، تنها خواسته مدافعین سلامت رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد و افزود: وجود این ویروس برنامه‌های منظم و منسجم را دچار تغییر کرد، در این مدت کسب‌وکارها سعی خواهند کرد شرایط را با محیط هماهنگ نمایند، نوآوری، ابداع و خلاقیت سرعت بیشتر خواهد گرفت، باید بپذیریم این تغییرات بنیادی است.

جمعه‌ای ادامه داد: صداقت کادر درمان، خیرین را مصمم می‌کند تا تأثیرگذاری مناسب‌تری در حوزه سلامت داشته باشند.

رئیس اتاق سمنان حضور فعالان اقتصادی در برنامه‌های عام‌المنفعه را پررنگ توصیف کرد و گفت: صاحبان صنایع همواره در کارهای خیر پیش‌قدم بوده‌اند لذا از زمان شیوع کرونا، اتاق‌های بازرگانی با تشکیل کمپین نفس به یاری بخش درمان شتافتند و توانستند اقلام بهداشتی و تجهیزات موردنیاز بخش درمان را به بیمارستان‌ها برسانند.

در این نشست، نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز گفت: تعهد و مسئولیت‌پذیری مردم ازجمله مواردی است که می‌تواند سرعت این اپیدمی را کاهش بدهد.

او افزود: مجموعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در این مدت کمک‌های بسیار به کادر درمان کرد و کمک‌ها در قالب تجهیزات پزشکی و ملزومات پزشکی به دانشگاه اهدا، شد.

به گفته او، این اتفاقات خوب و حس مسئولیت‌پذیری فعالان اقتصادی، جامعه و کادر درمان را امیدوار می‌کند.

دانایی ادامه داد: کمک خیرین در حوزه سلامت بسیار تأثیرگذار بود، به‌طوری‌که در نه ماه اخیر خیرین سلامت بیش از ۵ میلیارد در این حوزه کمک کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در پایان این نشست ضمن تقدیر و تشکر از کمک‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان، علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس این اتاق لوح مدافع سلامت اهدا کرد.

موضوعات :
در همین رابطه