رادیو مجازی اتاق ایران - 17 اردیبهشت 1403

محسن چمن‌آرا در نشست اتاق همدان

فعالان حوزه خدمات فنی مهندسی پیگیر توسعه خدمات در استان‌ها و کشورهای دیگر باشند

محسن چمن‌آرا، رئیس کمیسیون فنی مهندسی اتاق ایران در جلسه کمیسیون احداث و خدمات فنی و مهندسی اتاق همدان بر لزوم توسعه فعالیت شرکت‌های فعال در این حوزه تأکید و پیشنهاد کرد: فعالان حوزه احداث و فنی مهندسی به سرمایه‌گذاری در استان خود اکتفا نکنند و پیگیر توسعه خدمات خود در استان‌های دیگر و کشورهای مستعد همکاری مشترک نیز باشند.

15 دی 1399
کد خبر : 36207
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

هفتمین جلسه کمیسیون احداث و خدمات فنی و مهندسی اتاق همدان با حضور علی‌اصغر زبردست، رئیس اتاق همدان و محسن چمن‌آرا رئیس کمیسیون احداث و خدمات فنی و مهندسی اتاق ایران برگزار شد. هدف از برگزاری این جلسه، تعامل و تبادل‌نظر کمیسیون‌های احداث و خدمات فنی و مهندسی اتاق ایران و اتاق همدان و بررسی آخرین وضعیت صنعت احداث و خدمات فنی مهندسی کشور و چشم‌انداز آن بود.

علی‌اصغر زبردست، رئیس اتاق همدان در این نشست ضمن تقدیر از حضور محسن چمن‌آرا، رئیس کمیسیون فنی مهندسی اتاق ایران و هیئت همراه، در مورد عملکرد کمیسیون فنی مهندسی اتاق همدان، گفت: موضوعات مختلف بخش فنی و مهندسی در شورای گفت‌وگوی استان مطرح شده و موارد ملی ازجمله موضوع مشکلات فعالان این حوزه با سازمان تأمین اجتماعی به اتاق ایران نیز منعکس شده است.

زبردست درخواست کرد: موارد مطرح شده در جلسه حاضر در کمیسیون اتاق ایران نیز پیگیری شود و تشکیل جلساتی با سازمان صمت و ارگان‌های مرتبط جهت بررسی قیمت‌گذاری شن و ماسه و بتن درر دستور کار قرار بگیرد.

در ادامه این نشست، رئیس کمیسیون فنی مهندسی اتاق ایران گفت: فعالان حوزه احداث و فنی مهندسی به‌صرف سرمایه‌گذاری در استان اکتفا نکنند و پیگیر توسعه خدمات خود در استان‌های دیگر و کشورهای مستعد همکاری مشترک نیز باشند.

 محسن چمن‌آرا، در هفتمین نشست کمیسیون احداث و خدمات فنی مهندسی اتاق همدان پیشنهاد داد: شرکت‌های توسعه‌ای به‌صورت سهامی ایجاد شوند که در این صورت تا 50 درصد از سرمایه موردنیاز آن را می‌توان از طریق بازار سرمایه تأمین مالی کرد.

موضوعات :
در همین رابطه