رادیو مجازی اتاق ایران - 4 فروردین 1403

راه‌اندازی استودیوی خصوصی رادیو و تلویزیون در اتاق کرج

استودیوی خصوصی رادیویی و تلویزیونی فاتح در اتاق کرج راه‌اندازی شد.

24 بهمن 1399
کد خبر : 36946
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

استاندار البرز با اشاره به جایگاه این استان در صنعت و تولید کشور، گفت: استان البرز به دلیل وجود بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد کوچک و بزرگ تولیدی و صنعتی نقشی پررنگ و اثرگذار در ایران دارد.

عزیز اله شهبازی در آئین افتتاح استودیوی خصوصی رادیو و تلویزیون در اتاق کرج، ضمن ابراز خرسندی از این اقدام، افزود: واحدهای صنعتی بزرگ مستقر در استان البرز نه‌تنها در کشور بلکه در سطح منطقه هم بلندآوازه و نام‌آور هستند.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به برگزاری هفتاد و ششمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تصریح کرد: طبق گزارش رئیس اتاق کرج، اقدامات امیدوارکننده‌ای درنتیجه اقدامات هیات نمایندگان اتاق انجام شده است.

او تأکید کرد: در طول یک سال گذشته بیش از ۴۰۰ نفر به تعداد اعضای اتاق کرج افزوده شده است و این نشان از روحیه مردم‌داری، حسن خلق و توانایی مسئولان این مجموعه در جمع‌آوری واحدهای تولیدی، صنعتی، کارگزاران و فعالان اقتصادی البرز در اتاق بازرگانی دارد.

شهبازی با بیان اینکه اقدام اتاق کرج در راه‌اندازی یک استودیو رادیویی و تلویزیونی با نام فاتح استان کاری بی‌نظیر است، گفت: اتاق کرج اولین اتاق در کشور است که این کار بزرگ را انجام داده است، این مهم نشان از خیز بزرگ این اتاق و به‌تبع آن مجموعه استان برای ایجاد الگوسازی مناسب، برنامه‌ریزی دستیابی به تنوع در تولید و توسعه صادرات دارد.

او با بیان اینکه راه‌اندازی استودیوی خصوصی رادیویی و تلویزیونی در اتاق کرج یک الگوی مناسب است که امیدواریم در سطح کشور هم عملیاتی شود، عنوان کرد: به همه مدیران اقتصادی استان سفارش می‌کنیم که تمامی برنامه‌ها و خبرهای خوب اقتصادی در بحث تولید، خدمات و یا فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها را از طریق این استودیو به سراسر کشور و دنیا مخابره کنند.

موضوعات :
در همین رابطه