رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

کمیسیون گردشگری اتاق ایران و باشگاه تلاشگران ارزش‌آفرین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

کمیسیون گردشگری اتاق ایران و باشگاه تلاشگران ارزش‌آفرین در راستای ایجاد و گسترش تعامل در زمینه‌های مشترک تجاری، علمی و آموزشی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

18 اسفند 1399
کد خبر : 37331
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

در تازه‌ترین نشست کمیسیون گردشگری و صنایع وابسته اتاق ایران، میان این کمیسیون و باشگاه تلاشگران ارزش‌آفرین، تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.

این تفاهم‌‎نامه در راستای ایجاد و گسترش تعامل در زمینه‌های مشترک تجاری، علمی و آموزشی به امضا رسیده است و در جهت اجرایی شدن آن‌ها طرفین نیز اقدام به تعریف پروژه‌های مشترک خواهند کرد.

تأمین الزامات و برگزاری آزمون مهندسی حرفه‌ای در حوزه‌‎های مرتبط، انجام پروژه‌های سنجش رضایت مشتری، انجام ارزیابی‌ها و رتبه‌بندی‎های مجاز قانونی و مستقل در حوزه‌های مختلف بخش تولید و خدمات، همکاری در تدوین استانداردهای ملی حوزه‌های تولید و خدمات، همکاری به‌منظور اجرای دوره‌ها، همایش‌ها، تورها و کارگاه‌های آموزشی و استفاده از امکانات آموزشی طرفین از دیگر محورهای همکاری میان کمیسیون گردشگری و صنایع وابسته اتاق ایران  و باشگاه تلاشگران ارزش‌آفرین است.

در این نشست همچنین، علی‌اکبر عبدالملکی، رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع وابسته اتاق ایران به ارائه گزارشی از نحوه حضور و اقدامات این کمیسیون در چهاردهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی پرداخت.

در همین رابطه