رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

ناصر بیکی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت قابل‌تقدیر است

رئیس اتاق اراک تأکید کرد: جامعه قدردان زحمات کادر پزشکی، پرستاران و مجموعه کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا ایستاده‌اند.

08 خرداد 1400
کد خبر : 38267
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق اراک با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک با محوریت تقدیر از مدافعان سلامت که در راه مبارزه با ویروس کرونا قدم برمی‌دارند دیدار کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک در این نشست گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، کادر پزشکی، پرستاران و مجموعه کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا ایستاده‌اند تا این بیماری ریشه‌کن شود و قدردانی و حمایت خود را از این عزیزان در مسیر مبارزه با این بیماری اعلام می‌کنیم.

ناصر بیکی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت، زحمات آنها را قابل‌تقدیر توصیف کرد و افزود: مجموعه کارکنان درمانی باوجود کاستی‌هایی که دارند در رسیدگی به بیماران و ارائه خدمات به آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

او افزود: قطعاً مردم و نسل آینده از وجود مجاهدان حوزه سلامت بر خود می‌بالند و قدردان زحمات خانواده‌های ایثارگران علی‌الخصوص مدافعان سلامت خواهند بود و البته اجر و ثواب ایثار این عزیزان با خداوند متعال است.

بیکی همچنین ضمن تشکر از نظم و انضباط و رعایت اصول بهداشتی در اجرای طرح واکسیناسیون گفت: همه موازین و اصول بهداشتی در این طرح به‌خوبی انجام شده است، فاصله‌گذاری و پروتکل‌ها کاملاً رعایت می‌شود که جای قدردانی و تشکر فراوان دارد و واقعاً از زحمات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک چه در دوران شدت ویروس کرونا و مهار کردن آن و چه در زمان واکسیناسیون قدردانی می‌کنم.

رئیس اتاق اراک ابراز امیدواری کرد: با توجه به خبرهای خوبی که از واکسیناسیون کرونا در کشور شنیده می‌شود، انشا الله شاهد تسریع در امر واکسیناسیون در جهت مهار کامل این بیماری و بهبود شرایط جامعه به‌خصوص تولیدکنندگان و صنایع استان باشیم.

موضوعات :
در همین رابطه