رادیو مجازی اتاق ایران - 19 اردیبهشت 1403

اولین گزارش پویش «زندگی ببخشیم» منتشر شد

توزیع 162 کپسول اکسیژن میان مراکز درمانی

جامعه نیکوکاری ابرار با هدف تامین و اهدای کپسول اکسیژن به مراکز درمانی، اقدام به راه‌اندازی پویش «زندگی ببخشیم» کرده است. این پویش توانسته 162 کپسول در مراکز درمانی توزیع کند.

09 خرداد 1400
کد خبر : 38297
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

جامعه نیکوکاری ابرار با همکاری کمپین نفس، اتاق‌های استانی، مجمع خیرین سلامت و اشخاص حقیقی و حقوقی خیّر، تعداد 162 عدد کپسول اکسیژن خریداری و در استان‌های مختلف کشور توزیع کرده است.

موج چهارم همه‌گیری ویروس کرونا در کشور و نیاز مبرم شبکه بهداشت و درمان به کپسول اکسیژن، جامعه نیکوکاری ابرار را بر آن داشت تا با همکاری کمپین نفس ایجاد پویش «زندگی ببخشیم» و تجمیع کمک‌های فعالان اقتصادی، گام مؤثری در این‌باره بردارد.

 پویش «زندگی ببخشیم» از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغازشده است. اتاق‌های استانی یزد، رشت، خرم‌آباد، مشهد، کرج، سمنان و یاسوج تا این مرحله در این پویش مشارکت داشته‌اند و مجموعاً تعداد 162 عدد کپسول اکسیژن 40 کیلویی تهیه و در استان‌های یزد، گیلان، لرستان، خراسان رضوی، البرز، کهکیلویه و بویراحمد و سمنان توزیع‌شده است.

با توجه به ادامه همه‌گیری کرونا، کمک‌های جامعه نیکوکاری ابرار در خصوص حمایت از کادر درمان بیماران کرونایی و تهیه اقلامی مانند کپسول اکسیژن متناسب با نیاز کشور استمرار خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبالغ دلخواه از طریق این لینک از کمپین حمایت کنند.

شماره حساب اختصاص یافته به پویش زندگی ببخشیم:

شماره حساب 0110712344008

شماره کارت 6037991899703221 به نام جامعه نیکوکاری ابرار نزد بانک ملی

امکان پرداخت از طریق اپلیکیشن آپ، قسمت نیکوکاری نیز وجود دارد.

موضوعات :
در همین رابطه