رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

رییس میز قطر اتاق بندرعباس مطرح کرد

صادرات از بندر شیو به قطر محقق می‌شود

رییس میز قطر اتاق بندرعباس در دیدار با فرماندار و معاون فرماندار پارسیان گفت: بندر شیو ظرفیت‌های لازم برای تبدیل شدن به کانون صادراتی در غرب هرمزگان را دارد.

11 خرداد 1400
کد خبر : 38312
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رییس میز قطر اتاق بندرعباس گفت: بندر شیو ظرفیت‌های لازم برای تبدیل شدن به کانون صادراتی در غرب هرمزگان را دارد و صادرات از این بندر به قطر محقق خواهد شد.

عبدالحمید وطن خواه در دیدار با فرماندار و معاون فرماندار پارسیان که با حضور روسای صمت، گمرک، نماینده نیروی انتظامی و برخی مدیران دولتی همراه بود، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های بندری و حمل و نقل دریایی در این بندر، علاوه بر توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار، تاثیر قابل توجهی در بهبود شاخص های رفاه و آبادانی در غرب هرمزگان خواهد داشت.

او افزود: بندر تجاری شیو در حال حاضر ظرفیت پذیرش شناوری بالایی دارد و ما امیدوارم به توجه اقدامات و رایزنی های صورت گرفته ظرفیت های بندر گسترش قابل توجهی را داشته باشد.

رییس میز قطر اتاق بندرعباس ادامه داد: اتاق بندرعباس  اهتمام ویژه‌ای نسبت به رفع مشکلات فعالان اقتصادی و گسترش زیربناهای اقتصادی استان دارد و رایزنی و پیگیری‌ها توسط این اتاق در سطح ملی دنبال می‌شود.

همچنین در این نشست مقرر شد معضلات کمبود نیرو در گمرک این بندر برطرف شود.

در همین رابطه