رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

برای ارائه دیدگاه‌ها و برنامه‌های اقتصادی

محسن رضایی در اتاق ایران با فعالان بخش‌خصوصی گفت‌وگو می‌کند

محسن رضایی، کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، با حضور در اتاق ایران برنامه‌های اقتصادی خود را تشریح می‌کند و فعالان بخش خصوصی هم دغدغه خود را مطرح خواهند کرد.

10 خرداد 1400
کد خبر : 38327
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

محسن رضایی میرقائد، کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری روز سه‌شنبه 11 خرداد با حضور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با فعالان اقتصادی بخش خصوصی گفت‌وگو می‌کند.

دبیرخانه سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون بستری فراهم کرده‌اند تا کاندیداهای ریاست‌جمهوری که علاقه‌مند به تشریح برنامه‌های خود در حوزه اقتصاد داخلی و بین‌المللی برای فعالان بخش خصوصی هستند، بتوانند دیدگاه‌های خود را بیان کنند و از نظرات بخش خصوصی مطلع شوند. 

در این دوره دبیرخانه سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون، برگزاری این نشست‌ها را برنامه‌ریزی کرده است و اتاق ایران به‌عنوان میزبان جلسات کارشناسی با کاندیداها، شرایط را برای حضور فیزیکی و مجازی فعالان بخش خصوصی در نشست‌ها فراهم خواهد کرد.

محسن رضایی میرقائد، دومین کاندیدای ریاست‌جمهوری است که از ساعت 9 صبح روز 11 خرداد در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن کشاورزی ایران، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را در جمع فعالان اقتصادی بخش خصوصی تشریح می‌کند و از نزدیک با دغدغه‌ها و مطالبات بخش خصوصی آشنا خواهد شد.

پیش از این در روز چهارشنبه گذشته ابراهیم رئیسی برای ارائه دیدگاه‌های اقتصادی خود به اتاق ایران آمده بود. 

در روزهای آینده برنامه سایر کاندیداها برای حضور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفت‌وگوی محسن رضایی با فعالان اقتصادی به صورت زنده از طریق آپارات، اینستاگرام و کلاب هاوس اتاق ایران پخش می‌شود.

در همین رابطه