روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ساری در نخستین جشنواره روابط عمومیهای برتر استان در بین دستگاههای اجرایی دانشگاهها، فرمانداریها، شهرداریها و نهادهای استان توانست رتبه برتر را از آن خود کند و از سوی استاندار مازندران مورد تجلیل قرار گرفت.
27 اردیبهشتماه در تقویم کشورمان به نام «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» ثبت شده است هرساله در این روز از روابط عمومیهای برتر استانها تجلیل میشود. دو سالی میشود که به دلیل شیوع کرونا این رویداد در زمان خود و به شکل معمول برگزار نمیشود، امسال نیز به دلیل شرایط نامناسب کرونایی، مراسم تجلیل از روابط عمومیهای برتر استان مازندران به تعویق افتاد و نهایتاً روز شنبه اول خردادماه با رعایت پروتکلهای بهداشتی با حضور استاندار و معاونان ایشان برگزار شد.
مراسم امسال متفاوتتر از سال گذشته بود، به این دلیل که با برگزاری نخستین جشنواره و داوری آثار همراه شد. برگزیدگان هر بخش افرادی بودند که در انتقال روشن و شفاف عملکردهای سازمانی، مدیریت را در ایفای مسئولیت خطیر کمک کردند و از سوی دیگر به تولید محتوا پرداختند و در حوزههای مختلف ارتباطات رسانهای فعال و صاحب اثر بودند.
در این جشنواره، سید محمدحسین هاشمینسب، مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ساری با ارائه آثار و عملکردهای سازمانی از سوی هیأت داوران بهعنوان تنها برگزیده حوزه دیپلماسی معرفی و موفق به دریافت لوح و تندیس جشنواره توسط استاندار مازندران شد.
در نخستین جشنواره روابط عمومیهای برتر استان مازندران، روابط عمومیهای آموزشوپرورش، اداره کل استاندارد، اداره کل راهداری و پایانه حملونقل، صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، نیروگاه شهید سلیمی نکا، حوزه علمیه خواهران مازندران، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشگاه مازندران، شرکت گاز، شرکت آب و فاضلاب، شرکت شهرکهای صنعتی، سازمان همیاری و شهرداریها، شرکت توزیع برق مازندران منطقه ساری، برق منطقهای، و روابط عمومی شعب سرپرستی بانک ملی مازندران، عناوین برتر را از آن خود کردند.
در مراسم امسال، در کنار تقدیر از روابط عمومیهای برتر، از مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور شهری استانداری مازندران، حملونقل پایانهها و شیلات بهعنوان مدیران حامی روابط عمومی، و همچنین از روابط عمومی شهرداریهای رامسر، نوشهر، قائمشهر، ساری و بهشهر نیز قدردانی شد.