رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری اتاق ایران گزارش می‌دهد:

دستاورد پویش «هم‌نفس با سیستان و بلوچستان» در اولین مرحله

جامعه نیکوکاری ابرار، کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب پویش هم‌نفس با سیستان و بلوچستان شامل ماسک تنفسی، دستگاه‌ اکسیژن‌‌ساز، سیلندر اکسیژن و کولر آبی را برای این استان ارسال کرد.

06 مرداد 1400
کد خبر : 39001
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

پویش "هم‌نفس با سیستان و بلوچستان" گزارش اولین مرحله از کمک‌های خود به این استان برای مقابله با موج پنجم شیوع کرونا را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری اتاق بازرگانی ایران، تهیه و توزیع 100 هزار ماسک سه لایه با همکاری جمعیت هلال احمر در مناطقی از استان سیستان و بلوچستان که بیشترین میزان شیوع را دارد، اهداء دو هزار ماسک سه لایه از سوی کارکنان اتاق ایران و توزیع در شهرستان زابل، تهیه و توزیع ۲۰ دستگاه اکسیژن‌ساز، اهداء ۲۴ عدد سیلندر اکسیژن ۴۰ کیلویی، مشارکت در خرید دستگاه اکسیژن ساز به یاد همکاران مرحوم اتاق زاهدان و تهیه و توزیع ۵ دستگاه کولر آبی مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده این پویش هستند.

پویش «هم‌نفس با سیستان و بلوچستان» به همت جامعه نیکوکاری ابرار و برای کمک به هم‌وطنان استان سیستان و بلوچستان برای عبور از موج پنجم همه‌گیری کرونا به راه افتاده است.

بعد از آغاز موج پنجم کرونا، جامعه نیکوکاری ابرار، وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، در فراخوانی از مردم و فعالان اقتصادی درخواست کرد برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان برای عبور از این موج به پویش «هم‌نفس با سیستان و بلوچستان» بپیوندند.

هدف از راه‌اندازی این پویش تامین امکانات بهداشتی همچون ماسک، مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده، دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن و … است که بر اساس استعلام جامعه نیکوکاری ابرار از دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت استان سیستان و بلوچستان و سازمان هلال احمر، در این استان نیاز جدی به آنها وجود دارد.

این پویش تا پایان موج پنجم همه‌گیری کرونا در استان سیستان و بلوچستان، ادامه دارد.

علاقه‌مندان برای پیوستن به این پویش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۱۰۷۱۲۳۴۴۰۰۸ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۳۲۲۱ به نام جامعه نیکوکاری ابرار نزد بانک ملی واریز کنند.

در همین رابطه