رادیو مجازی اتاق ایران - 1 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق بیرجند خبر داد

مغایرت تعرفه برق واحدهای صنفی تولیدی استان خراسان جنوبی برطرف شد

رئیس اتاق بیرجند می‌گوید: شورای گفت‌وگوی خراسان جنوبی، کارگروهی را مأمور رفع مغایرت تعرفه برق واحدهای صنفی تولیدی استان کرده و طبق اعلام اتاق اصناف استان، این مشکل برطرف شده است.

19 مرداد 1400
کد خبر : 39121
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: واحدهای صنفی تولیدی استان خراسان جنوبی در بحث تعرفه برق با برخی مشکلات مواجه بودند که این موارد طی مکاتبه‌ای از سوی اتاق اصناف استان به دبیرخانه شورای گفت‌وگو اعلام شد.

محسن احتشام اظهار کرد: در برخی موارد تعرفه واحد تولیدی صنفی علی‌رغم اینکه در پروانه کسب آنها نوع فعالیت، تولیدی ذکر شده بود به تشخیص شرکت توزیع برق استان تجاری محسوب و لحاظ شده است.

 دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان جنوبی با بیان اینکه تفاوت زیادی در مبالغ تعرفه‌های تجاری و تولیدی وجود دارد، ادامه داد: این موضوع مشکلات زیادی را برای فعالان اقتصادی ایجاد کرده بود که در بیست و ششمین جلسه شورای گفت‌وگوی استان مطرح شد.

احتشام تصریح کرد: بر اساس مصوبات شورای گفت‌وگوی استان خراسان جنوبی، کارگروه رفع مغایرت‌های تعرفه برق تولیدی واحدهای صنفی استان با حضور نمایندگان استانداری، سازمان صمت، شرکت توزیع نیروی برق، اتاق اصناف، روسای اتحادیه‌های مربوطه تشکیل شد.

او با اشاره به اینکه در این کارگروه در خصوص رفع مغایرت‌هایی که مانع از برخورداری واحدهای صنفی تولیدی از تعرفه برق تولیدی می‌شد تصمیم‌گیری شده است، عنوان کرد: بر اساس اعلام رئیس اتاق اصناف بعد از بررسی موارد در کارگروه مشکلات واحدهای اقتصادی این حوزه حل شده است.

موضوعات :
در همین رابطه