رادیو مجازی اتاق ایران - 3 اردیبهشت 1403

رئیس اتاق زاهدان در پیامی به غلامحسین شافعی اعلام کرد

نحوه تجهیز بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان با اقلام اهدایی اتاق ایران

رئیس اتاق زاهدان با ارسال پیامی ضمن قدردانی از ارسال کمک‌های خیرخواهانه اتاق ایران، نحوه تجهیز بیمارستان‌های استان سیستان و بلوچستان با این اقلام را اعلام کرد.

19 مرداد 1400
کد خبر : 39128
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق زاهدان با ارسال نامه قدردانی به اتاق ایران بایت اقلام اهدایی به مقابله با کرونا در استان سیستان و بلوچستان، گزارشی نیز از نحوه توزیع این اقلام ارائه کرد.

عبدالحکیم ریگی میرجاوه، اعلام کرد: کمک‌های اهدای اتاق ایران به خط مقدم مقابله با کرونا در استان سیستان و بلوچستان بر اساس معیارهایی نظیر تعداد تخت فعال مراکز درمانی، جمعیت تحت پوشش، تعداد مراجعان و همچنین سابقه قبلی توزیع اقلام اهدایی، در میان مراکز درمانی استان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

بر اساس گزارش رئیس اتاق زاهدان، از مجموع 15 دستگاه ونتیلاتور اهدای اتاق ایران، به مراکز درمانی هریک از شهرهای زاهدان، ایرانشهر و زابل، 5 دستگاه ونتیلاتور اختصاص پیدا کرده و همچنین به هر یک از شهرستان‌های زاهدان و ایرانشهر یک دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری ارسال شده است.

از 15 دستگاه پمپ سرم اهدایی نیز، 5 دستگاه به مراکز درمانی زاهدان، 7 دستگاه به مراکز درمانی ایرانشهر و 3 دستگاه به مراکز درمانی زابل ارسال شده است. همچنین از مجموع 50 دستگاه دماسنج دیجیتال طبی به ترتیب 18، 22 و 10 عدد به مراکز درمانی زاهدان، ایرانشهر و زابل ارائه شده و سهم این مراکز از 50 بسته کیت تست پی سی آر (شامل 7 هزار و 800 عدد کیت) به ترتیب 28، 35 و 15 بسته بود است. همچنین 80 بسته کیت تست ریپید اهدایی (شامل 8 هزار عدد کیت) نیز به ترتیب به تعداد 30، 34 و 16 بسته میان مراکز درمانی این سه شهر توزیع شده است.

موضوعات :
در همین رابطه