شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

به همت بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران

اولین جشنواره وجدان محیط زیست در کسب‌وکار از نگاه مردم برگزار می‌شود

اولین جشنواره جایزه ملی وجدان محیط زیست در کسب‌وکار از نگاه مردم با رویکرد انتخاب برترین حامیان محیط زیست در سال 1399-1400 برگزار می‌شود.

08 شهریور 1400
کد خبر : 39357
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
اولین جشنواره جایزه ملی وجدان محیط زیست در کسب‌وکار از نگاه مردم با رویکرد انتخاب برترین حامیان محیط زیست در سال 1399-1400 برگزار می‌شود.

عکس از تسنیم : رضا عادلی

بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران با رویکرد انتخاب برترین حامیان محیط زیست در سال 1399-1400 اولین جشنواره جایزه ملی وجدان محیط زیست در کسب‌وکار از نگاه مردم را برگزار می‌کند.

قرار است این رویداد ملی با مشارکت سازمان‌های مرتبط با حوزه محیط زیست مانند سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، اداره کل محیط زیست و توسعه شهرداری، انجمن توسعه کسب‌وکارهای محیط زیست شایان، خانه معدن ایران و غیره برگزار شود.

در این بین مدیران، کارشناسان، صاحبان، صنعت، معدن و خدمات، مدیران دستگاه‌های دولتی، عمومی و خصوصی که به صورت داوطلبانه فعالیت‌هایی را در راستای بهبود وضعیت محیط زیست در حوزه کسب‌وکارهایشان مانند کنترل انواع آلودگی‌ها، گسترش فضای سبز، اجرای برنامه‌های آموزشی، پژوهشی، اختراع، اکتشاف، مطالعات زیست‌محیطی و موضوعاتی از این دست انجام داده‌اند شناسایی و از طریق رتبه‌بندی در سطح ملی، استانی و شهرستانی تقدیر می‌شوند.

اطلاعات تکمیلی جشنواره نیز به مناسبت هفته محیط زیست در سایت دبیرخانه جشنواره، سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی بارگذاری شده است.

موضوعات :
در همین رابطه