رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

دعوت جامعه نیکوکاری ابرار برای شرکت در پویش «دوباره‌ مهر»

جامعه نیکوکاری ابرار با هدف تامین تبلت‌ مورد نیاز دانش‌آموزان کم‌برخوردار، از نیکوکاران دعوت کرد به پویش «دوباره مهر» بپیوندند.

31 شهریور 1400
کد خبر : 39701
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

جامعه نیکوکاری ابرار همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید از اعضای تشکل‌های اتاق ایران دعوت کرد برای تامین هزینه تبلت دانش‌آموزان نیازمند به پویش «دوباره مهر» بپیوندند.

 به گزارش پایگاه خبری اتاق ایران، جامعه نیکوکاری ابرار در اطلاعیه خود آورده است: «شیوع همه­‌گیری کرونا صدمات جبران­‌ناپذیری بر آموزش کشور وارد کرده است و امروز و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، با حجم عظیمی از کودکان بازمانده از تحصیل مواجه هستیم.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «تلاش ما در جامعه نیکوکاری ابرار در دو سال گذشته، به کاهش این اثرات منفی معطوف بوده است. خداوند را شاکریم که درسال تحصیلی گذشته با پویش "هزار امید" و خرید و اهداء بیش از 1000عدد تبلت، مانع ترک تحصیل تعداد زیادی از دانش­‌آموزان شدیم.»

جامعه نیکوکاری ابرار امسال و در آستانه سال تحصیلی جدید و با توجه به استمرار وضعیت کرونایی،  بار دیگر پویش "دوباره مهر" را به خرید و اهداء تبلت اختصاص داده­ و از نیکوکاران دعوت کرده با کمک‌های نقد و غیرنقدی خود به این پویش بپیوندند. این پویش امسال بدون اعلام عددی برای سقف تبلت‌های مورد نیاز تاکید کرده:« تعداد تبلت‌ها به اندازه همت­‌های بزرگ­مان برای توسعه ایران عزیزمان خواهد بود».

علاقه‌مندان شرکت در این پویش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۵۴۶۴۲۴۶۹۱ به عنوان شماره حساب اختصاصی پویش دوباره مهر و یا به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۶۷۲۵۶۷۵۰ به نام جامعه نیکوکاری ابرار نزد بانک ملت واریز کنند.

در همین رابطه