رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان اعلام کرد

مشکل بهره‌برداران معدنی خوزستان برای به‌کارگیری از مسئول فنی برطرف شد

رئیس اتاق اهواز می‌گوید: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی شورای گفت‌وگوی خوزستان، مشکل بهره‌برداران معدنی این استان برای به‌کارگیری از مسئول فنی در معادن استان رفع شد.

19 مهر 1400
کد خبر : 39888
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با اشاره به دستاوردهای فصل تابستان این شورا در راستای بهبود فضای کسب‌وکار استان گفت: به‌واسطه پیگیری‌های صورت گرفته، مشکل بهره‌برداران معدنی خوزستان برای به‌کارگیری از مسئول فنی در معادن استان رفع شد.

اهواز شهلا عموری در این خصوص اظهار کرد: برابر با پیگیری‌های دبیرخانه شورا و همچنین به‌واسطه تعامل صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت، درجه‌بندی معادن استان خوزستان اصلاح و بازنگری شد.

وی افزود: با تغییر در درجه‌بندی معادن استان خوزستان، مشکل اعضای نظام‌مهندسی معدن استان که فاقد پروانه اشتغال (در رشته استخراج) هستند برای به‌کارگیری در شغل مسئولان فنی معادن رفع شد.

عموری یادآور شد: بعد از تغییر درجه‌بندی معادن استان، اعضای سازمان نظام‌مهندسی معدن که فاقد پروانه اشتغال (صادره از وزارت صمت) هستند می‌توانند به‌صورت پاره‌وقت با بهره‌برداران معدنی خوزستان همکاری کنند.

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: خوزستان دارای 198 معدن فعال است که ماهیت 70 درصد مواد استحصال شده از آنها شن و ماسه (مخلوط کوهی) است و سالانه 150 هزار تن شن و ماسه از این معادن استخراج می‌شود.

موضوعات :
در همین رابطه