رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

انتخابات سه کمیسیون اتاق ایران ‌25 مهر مجددا برگزار می‌شود

15 کمیسیون اتاق ایران، اعضاء هیئت رئیسه خود را شناختند اما انتخابات سه کمیسیون، یکشنبه 25 مهر در روز برگزاری نشست آینده هیئت نمایندگان مجدد برگزار خواهد شد.

21 مهر 1400
کد خبر : 39931
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون‌های 18گانه اتاق ایران ماه گذشته در روز برگزاری نشست هیئت نمایندگان برگزار شد و 15 کمیسیون اعضاء هیئت رئیسه خود را شناختند اما انتخابات سه کمیسیون، یکشنبه 25 مهر در روز برگزاری نشست آینده هیئت نمایندگان مجدد برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه تعدادی از اعضای این سه کمیسیون صرفا به دلیل برگزاری جلسات همزمان و اختلال در رای‌گیری آنلاین موفق به حضور در انتخابات نشده بودند، هیئت رئیسه اتاق ایران تصمیم گرفت انتخابات آن‌ها مجدد برگزار شود.

هیئت رئیسه ضمن حصول اطمینان از انتخابات برگزار شده در کمیسیون‌های تخصصی و رد شائبه تخلف و تقلب در فرایند انتخابات کمیسیون‌ها، صرفا به دلیل اختلالات در رای‌گیری اینترنتی سه کمیسیون و عدم امکان حضور تعدادی از اعضای این کمیسیون‌ها که موفق به مشارکت در آن نشدند، انتخابات آنها را از کفایت لازم برخوردار ندانسته، از همین رو تصمیم گرفت تا انتخابات مجدد سه کمیسیون معدن، کشاورزی و صادرات مجدد انجام شود.

لازم به ذکر است که به دلیل شرایط کرونایی و برگزاری همزمان انتخابات در کمیسیون‌های 18گانه، امکان برگزاری انتخابات به صورت حضوری فراهم نبوده و انتخابات به صورت آنلاین برگزار شده است.

در همین رابطه