روز جهانی کارگر و روز معلم گرامی باد

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

عبدالملکی در دیدار با عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان

حمایت معنوی علما از گردشگری به توسعه این صنعت کمک می‌کند

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران در دیدار با آیت‌الله گلپایگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان، حمایت علما از صنعت گردشگری را زمینه‌ساز پیشبرد و توسعه این صنعت عنوان کرد.

21 آبان 1400
کد خبر : 40337
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

علی‌اکبر عبدالملکی، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران در دیدار صمیمانه با آیت‌الله فاضل گلپایگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری، گزارشی از عملکرد از کمیسیون گردشگری اتاق ایران و دغدغه‌های فعالان حوزه گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته ارائه داد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار حمایت معنوی خود را از صنعت گردشگری و همچنین همراهی و همیاری با فعالان خصوصی و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری اعلام کرد.

عبدالملکی با اشاره به لزوم اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، تقویت امنیت سرمایه‌گذاری و حساسیت درآمد غیرنفتی، حضور علما در حمایت‌های معنوی از صنعت گردشگری را مایه خیر و برکت در جهت پیشبرد و توسعه این صنعت عنوان کرد.

او همچنین در دیدار با حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت‌الله‌العظمی سیستانی، درباره مبحث گردشگری سلامت، حلال، دینی و مذهبی و همچنین سرمایه‌گذاری فعالان بخش‌های خصوصی در حوزه گردشگری اسلامی در سطح بین‌المللی گفت‌وگو کرد و نماینده آیت‌الله سیستانی نیز حمایت‌های خود را در این عرصه اعلام کرد.

در همین رابطه