رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

در راستای ارتباط موثر بین صنعت و نخبگان

مرکز شتابدهی صادرات اتاق ایران و شرکت سروش تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران و شرکت صوتی و تصویری سروش، با هدف توسعه روابط بین صنعت و نخبگان تفاهم‌‍‌‌نامه همکاری امضا کردند.

25 آذر 1400
کد خبر : 40791
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران و مدیرعامل شرکت صوتی و تصویری سروش در راستای برقراری ارتباط موثر بین صنعت‌گران و نخبگان و از سویی بسترسازی برای سرمایه‌گذاری روی ایده‌های نو تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

مهدی اقتصادی، رئیس مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران هدف اصلی انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت صوتی و تصویری سروش را حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها عنوان کرد و گفت: در پی رسیدن به الگویی مناسب هستیم تا بتوانیم شکافی که بین صنعت و نوآوران و ایده‌پردازان کشور وجود دارد را به بهترین شکل ممکن مرتفع کنیم.

او تاکید کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه سعی داریم با شناسایی پتانسیل‌ها و فرصت‌های موجود در اتاق ایران و رسانه سروش در مناطق آزاد اقدامات مؤثری را به‌صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده انجام دهیم.

بر اساس اظهارات اقتصادی مرکز شتابدهی صادرات در راستای حمایت از شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان و عملی کردن ایده‌های استارت‌آپی تأسیس شد. همکاری بین اتاق ایران و رسانه سروش می‌تواند آغاز خوبی برای کمک به اکوسیستم نوآوری و استارت‌آپی کشور باشد.

در ادامه غلامحسین کشاورز افشاری، مدیرعامل شرکت صوتی و تصویری سروش تصریح کرد: طبق رسالت این مرکز و با توجه به ظرفیتی که شرکت سروش در زمینه تبلیغات تلویزیونی و همچنین فضاهای اشتراکی در سراسر استان دارد، می‌تواند بخشی از نیازهای اکوسیستم نوآوری و استارت‌آپی کشور را رفع کند.

افشاری افزود: موضوع این تفاهم‌نامه به سرمایه‌گذاری روی ایده‌های نو و کمک به اکوسیستم نوآوری و استارت‌آپی کشور برمی‌گردد.

با توجه به تفاهم صورت گرفته مقرر شد برای تحقق اهداف این تفاهم‌نامه، کارگروهی تشکیل شود و دبیرخانه آن در محل مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات ایران باشد تا بر اساس آن، فعالیت‌های مربوطه با قدرت و سرعت هرچه بیشتر پیش رود.

در همین رابطه