رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

کسب رتبه شایستگی شورای گفت‌وگوی خراسان شمالی در ارزیابی وزارت کشور

دبیر شورای گفت‌وگوی خراسان شمالی می‌گوید: این شورا بر اساس آخرین ارزیابی وزارت کشور نمرات مطلوبی کسب کرده و با کسب رتبه شایستگی به گروه دوم شوراها ارتقا یافته است.

04 دی 1400
کد خبر : 40893
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی از کسب رتبه شایستگی شورای گفت‌وگوی استان در سطح کشور بر اساس آخرین ارزیابی وزارت کشور خبر داد.

سعید پورآبادی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس آخرین ارزیابی وزارت کشور، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان نمرات مطلوبی کسب کرد و به گروه دوم شوراها ارتقا یافت.

رئیس اتاق بجنورد، برگزاری کارگروه‌های تخصصی، تدوین گزارش‌های کارشناسی مطلوب و پیگیری‌های مستمر مصوبات را از جمله علل ارتقای شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی ذکر کرد.

وی تصریح کرد: شورای گفت‌وگوی خراسان شمالی هماهنگی مطلوبی با دبیرخانه شورا ملی دارد و از این حیث نیز توانستیم نظر مطلوب وزارت کشور را کسب کنیم.

رئیس اتاق بجنورد در انتها اظهار کرد: در سال جاری 9 جلسه با 23 دستور کار توسط شورا برگزار شد که 7 مصوبه ملی و 31 مصوبه استانی به تصویب رسید که با پیگیری‌های متعدد قریب به‌اتفاق آنها به ثمر نشست و این از جمله علل موفقیت و ارتقای جایگاه شورای خراسان شمالی محسوب می‌شود.

موضوعات :
در همین رابطه