رادیو مجازی اتاق ایران - 4 فروردین 1403

بر اساس انتخاب فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان

اتاق کرمان، اتاق برتر ماه فوریه شد

فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان، اتاق کرمان را به عنوان اتاق برتر ماه فوریه انتخاب کرد.

19 بهمن 1400
کد خبر : 41526
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

 فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان(WCF) اتاق کرمان را به واسطه فعالیت پویای آن در پلتفرم ارتباطی بین اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان موسوم به Chambers Connectبه عنوان اتاق برتر ماه فوریه انتخاب کرد.

فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان به صورت ماهانه از بین اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان که نماینده‌ای را در بستر ارتباطی مشخص کرده‌اند و فعالانه‌ به ارائه اخبار، مطالب و پروژه‌های مربوط به خود می‌پردازند، انتخاب می‌کند.

این انتخاب، فرصتی را برای اتاق برگزیده به منظور شرح و ارائه توضیحاتی در باب پروژه‌های انجام شده به همتایان آنها در جهان فراهم می‌آورد و موجب گسترش دامنه ارتباطات آنها و معرفی به جامعه کسب‌وکار در سایر کشورها می‌شود.

اتاق کرمان به واسطه مشارکت فعال و بارگذاری اخبار، رویدادها و اسناد به عنوان اتاق برتر ماه فوریه انتخاب شد. پیش از این نیز اتاق‌های خرم‌آباد، تهران، شیراز، کرمانشاه و ایران به عنوان اتاق‌های برتر ماه‌های گذشته انتخاب شدند.

فدراسیون اتاق‌های بازرگانی جهان دراوایل سال 1951 به عنوان یکی از شاخه‌های تخصصی اتاق بازرگانی بین‌الملل و با هدف یکپارچه‌سازی تصمیمات در سطوح اقتصاد بین‌الملل و همچنین ایجاد زمینه‌های متعدد همکاری در چارچوب‌های دو و چندجانبه، مدیریت سیستم کارنه  ATA  و غیره میان اعضا تشکیل شد. این فدراسیون نهادی غیرسیاسی است که برقراری ارتباطات سازنده میان 12 هزار اتاق بازرگانی  از بیش از 130 کشور را در دستور کار دارد.

در همین رابطه