رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

پرهام رضایی در بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور

معرفی محصولات ایرانی در نمایشگاه‌ها به رشد و شکوفایی صادرات کمک می‌کند

رئیس اتاق کرج می‌گوید: ارائه و معرفی کالاهای ساخت ایران در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، به رشد و شکوفایی تولید و توسعه صادرات کشور کمک می‌کند.

30 بهمن 1400
کد خبر : 41639
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرج گفت: معرفی محصولات ساخت ایران در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، زمینه‌ساز رشد و شکوفایی تولید است و به توسعه صادرات کشور کمک می‌کند.

 پرهام رضایی در بازدید از نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران افزود: فعالان اقتصادی استان البرز نیز در کنار دیگر استان‌های کشور با ارائه بخشی از تولیدات و محصولات مختلف ازجمله دستاوردهای حوزه صنعت در این نمایشگاه حضور داشتند.

او با اشاره به فعالیت بیش از ۳۵۰۰ واحد صنعتی در البرز گفت: در غرفه نمایشگاهی مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق کرج بیش از ۶۰ محصول تولیدی از برندهای مختلف فعال در این استان نمایش داده شد.

رئیس اتاق کرج گفت: در کنار معرفی تولیدات برندهای البرز، برخی واحدهای صنعتی بزرگ این استان نیز در غرفه‌هایی مجزا به معرفی محصولات خود پرداختند.

او با بیان اینکه حدود دو سال است که تحت تأثیر شیوع کرونا برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در کشور کمرنگ شده است، گفت: اکنون با برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی فرصتی دست داد تا مجدد شاهد مشارکت و حضور فعالان عرصه اقتصادی در معرفی ظرفیت‌های داخلی کشورمان باشیم.

رضایی ابراز امیدواری کرد: در سال‌های آتی با بهتر شدن شرایط جامعه در برابر رخدادهایی مانند بیماری کرونا شاهد پویایی هرچه بیشتر برگزاری نمایشگاه‌هایی از قبیل معرفی توانمندی‌های تولیدی ایران باشیم.

او افزود: انتظار می‌رود که از سال آینده برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، در قالب اطلاع‌رسانی و تبلیغات بیشتر شاهد حضور فعال جهادگران عرصه تولید و شکوفایی اقتصادی در این نمایشگاه و به‌تبع آن استقبال پرشور بازدیدکنندگان باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی کرج با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های مختلف ازجمله دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، اظهار کرد: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود که فعالان اقتصادی کالاهای تولیدی مجموعه‌های خود را به نمایش بگذارند و از سویی با معرفی این محصولات به عموم بازدیدکنندگان ازجمله نمایندگان شرکت‌های خارجی به رشد و شکوفایی صادرات کشورمان کمک می‌شود.

موضوعات :
در همین رابطه