رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

همزمان با روز تکریم خیران

از رئیس اتاق کرمان به پاس اجرای پویش مدرسه سازی «کرمان دانا» تقدیر شد

مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با حضور در اتاق کرمان از سیدمهدی طبیب زاده، رئیس اتاق کرمان به نمایندگی از فعالان اقتصادی و به پاس طراحی و اجرای پویش مدرسه سازی «کرمان دانا» تقدیر کرد.

31 فروردین 1401
کد خبر : 42218
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

همزمان با روز تکریم خیران، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تقدیر از اتاق کرمان در خصوص اجرای پویش مدرسه سازی کرمان دانا و عقد تفاهم نامه ساخت ۱۲۰ مدرسه در قالب ۷۲۰ کلاس درس با ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس کرمان، گفت: استفاده از ظرفیت بنگاه های اقتصادی و معادن استان در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری اولویت اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

رضا رضایی، با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد از مردم با آموزش و پرورش ارتباط مستقیم دارند، خاطر نشان کرد: تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد برای آینده کشور مهمترین رسالت آموزش و پرورش است و به همین دلیل نهادهای دولتی و غیردولتی نسبت به مدارس و نظام تعلیم و تربیت مسئولیت اجتماعی دارند.

رضایی، با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز برای همیشه در تاریخ جاودان و ماندگار هستند، افزود: اقدام قابل تحسین اتاق کرمان به عنوان الگویی موثر در کشور شناخته شده است.

سیدمهدی طبیب زاده رئیس اتاق کرمان نیز از همراهی و همکاری ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان برای اجرای طرح پویش مدرسه سازی تشکر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با حضور در اتاق کرمان از سیدمهدی طبیب زاده، رئیس اتاق کرمان به نمایندگی از فعالان اقتصادی و به پاس طراحی و اجرای پویش مدرسه سازی «کرمان دانا» تقدیر کرد. در این دیدار از آرش علوی، دبیر هیات رئیسه و حسن امیری، دبیرکل اتاق کرمان نیز تقدیر شد.

موضوعات :
در همین رابطه