رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

علیرضا مناقبی در گفت‌وگو با «اتاق ایران آنلاین»

حفظ جایگاه اتاق ایران برای تحقق رشد واقعی اقتصاد، حیاتی است

علیرضا مناقبی، رئیس مجمع واردات با تاکید بر اینکه اقتصاد ایران با حضور و فعالیت بخش خصوصی واقعی رشد می‌کند، حفظ جایگاه اتاق ایران به عنوان قدیمی‌ترین تشکل مدنی بخش خصوصی واقعی را بسیار مهم و حیاتی می‌داند.

سارا ترابی

خبرنگار
04 اردیبهشت 1401
کد خبر : 42247
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس مجمع واردات با بیان این مطلب که اتاق ایران یکی از امکانات موجود برای پیشرفت اقتصادی کشور است، گفت: بخش خصوصی واقعی نباید اجازه دهد که شاکله و ساختار اتاق ایران دچار خدشه شود.

علیرضا مناقبی در گفت‌وگو با « اتاق ایران آنلاین» تاکید کرد: اتاق ایران محلی برای حضور بخش خصوصی واقعی است و اگر شاکله آن دچار خدشه شود، یکی از امکانات موجود برای پیشرفت اقتصاد کشور تضعیف می‌شود.

این فعال اقتصادی جایگاه اتاق ایران را بسیار مهم و خاص توصیف کرد که برخی چشم به آن دوختند.

رئیس مجمع واردات با تاکید بر اینکه بخش خصوصی باید حقوق خود را در عین رعایت شفافیت، مطالبه‌ کند، افزود: امروز باید به گونه‌ای جلو برویم تا اتاق ایران که محلی برای حضور و فعالیت بخش خصوصی واقعی است، همچنان در جایگاه خود باقی بماند.

مناقبی تصریح کرد: اقتصاد ایران با حضور و فعالیت بخش خصوصی واقعی رشد می‌کند و ارکان و شاکله اتاق ایران به دلیل قدمت و موقعیت اقتصادی که دارد باید برای تحقق این مهم حفظ شود و در این مسیر بخش خصوص واقعی باید درکنارهم از به هم خوردن شاکله آن جلوگیری کنند؛ زیرا اگر اگر این شاکله اتاق ایران به عنوان قدیمی‌ترین تشکل مدنی بخش خصوصی واقعی به هم بخورد، تنها جایی که می‌تواند به پیشرفت واقعی اقتصاد کمک کند نیز از دست می‌رود.  

در همین رابطه