رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

گردهمایی 914 شرکت واگذار شده در رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی

914 شرکت‌ واگذار شده در بخش‌های مختلف صنعت، نفت، معادن و صنایع معدنی، بانک و بیمه در نمایشگاهی در حاشیه رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی گردهم می‌آیند.

29 اردیبهشت 1401
کد خبر : 42497
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

در جریان رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران، نمایشگاهی با حضور 914 شرکت واگذار شده، برپا خواهد شد.

این نمایشگاه در ۹ پاویون به مدت ۴ روز مجاور سالن اجلاس سران برگزار می‌شود. پاویون صنعت با حضور ۲۸۰ شرکت واگذار شده پررنگ‌ترین حضور را در این نمایشگاه دارد. بعد از صنعتی‌ها، پاوین نفت با ۱۳۲ شرکت و پاویون معادن و صنایع معدنی با ۷۶ شرکت واگذار شده به نمایشگاه خصوصی‌سازی رونق بخشیده‌اند. پاویون بانک و بیمه هم با ۹ بانک خصوصی‌شده دایر می‌شود که می‌تواند ویترینی برای نمایش پیچیدگی‌های خصوصی‌سازی در این بخش از اقتصاد باشد.

پایون‌هایی هم ویژه سرخابی‌ها، شرکت‌های در لیست واگذاری و سازمان‌های همکار در این نمایشگاه فعال خواهد شد.

نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران در راستای بررسی دو دهه خصوصی‌سازی در کشور، شنبه ۳۱ اردیبهشت به مدت ۴ روز در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

در طول این رویداد، نشست‌های تخصصی در دو نوبت صبح و بعدازظهر با حضور سران قوا، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، متخصصان و صاحبنظران مرتبط از بخش خصوصی و دولتی برگزار خواهد شد.

اطلاعات بیشتر و ثبت نام جهت حضور از طریق event.ipo.ir امکان‌پذیر است. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، دبیرخانه همایش در سازمان خصوصی‌سازی با تلفن ۸۳۳۳۹۱۰۰-۰۲۱ پاسخ‌گو خواهد بود.

موضوعات :
در همین رابطه