رادیو مجازی اتاق ایران - 16 اردیبهشت 1403

نمایندگان فرش دستبافت ایران در نمایشگاه دموتکس دبی حاضر شدند

رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی اتاق ایران به همراه نواب رئیس این کمیسیون در نمایشگاه دموتکس دبی درباره روش‌های تسهیل حضور فعالان فرش دستباف ایران در نمایشگاه دوموتکس در هانوفر و دبی گفت‌وگو کردند.

05 اردیبهشت 1403
کد خبر : 69672
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

نمایشگاه دموتکس به مدت سه روز از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (23 الی 25 آوریل) در دبی، در حال برگزاری است. این نمایشگاه بزرگترین رویداد در صنعت فرش و کفپوش است و بسیاری از تولیدکنندگان فرش ماشینی و دستباف در آن شرکت می‌کنند تا جدیدترین محصولات و نوآوری‌های خود را به دنیا ارائه کنند.

در این نمایشگاه به همراه فعالان صنعت فرش ایران، مرتضی حاج‌آقا میری، رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع‌دستی اتاق ایران، حمیدرضا ذوالانواری و جواد کاظمی، نواب رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع‌دستی اتاق ایران، علانور توکلی، رئیس و حامد چمن‌رخ، نایب‌رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران و محمد لاهوتی، رئیس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی ایران حضور داشتند.

اعضای حاضر در این رویداد با مدیر بین‌الملل نمایشگاه دوموتکس و نماینده این نمایشگاه در ایران درباره روش‌های تسهیل حضور فعالان فرش دستباف ایران در نمایشگاه دوموتکس در هانوفر و دبی گفت‌وگو کردند.

از نمایشگاه دموتکس که توسط شهردار دبی افتتاح شد، سفیر و رایزن تجاری ایران در امارات متحده عربی نیز دیدار کردند.

در همین رابطه