رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

محمدرضا صفا در نشست شورای گفت‌وگوی هرمزگان

تعامل با بخش خصوصی تنها راهکار رونق اقتصاد است

رئیس اتاق بندرعباس می‌گوید: تنها راهکار رسیدن به رونق اقتصاد و تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی مدنظر دولت، توجه به فعالیت‌های بخش خصوصی و هموار کردن مسیر برای آنهاست.

31 اردیبهشت 1401
کد خبر : 42512
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با اشاره به شرایط موجود اقتصاد و هدف‌گذاری‌های انجام شده برای رشد اقتصادی 8 درصدی گفت: تعامل و همراهی و هموار کردن مسیر برای فعالیت‌های بخش خصوصی تنها راهکار رونق اقتصادی است و در استان هرمزگان نیز با همین رویکرد می‌توان به رشد فعالیت‌های اقتصادی کمک کرد.

محمدرضا صفا در شصت و دومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان که با محوریت بررسی تأمین برق موردنیاز سایت‌های پرورش میگو، بررسی مسائل و مشکلات حمل کالاهای اساسی و بررسی راهکارهای جذب کامیون داران به استان برگزار شد، افزود: این روزها رکود مستمر بازار و نوسانات نرخ ارز بر حجم مشکلات واحدهای تولیدی اضافه کرده و در کنار آن افزایش نرخ مواد اولیه هم امکان فعالیت را از واحدها گرفته است.

وی تصریح کرد: مشکلات واحدهای تولیدی همچنان به قوت خودش باقی است و بسیاری از آنها مجبور به تعطیلی اجباری واحدهای خود هستند. دسته دیگر هم با کمتر از ظرفیت به‌ سختی چراغ واحد تولیدی خود را روشن نگاه داشته‌اند.

در این نشست واگذاری برق به سایت‌های پرورش میگو و مشکلات حمل‌ونقلی و لجستیکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در همین رابطه