رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

مجمع عمومی عادی اتاق مشترک بازرگانی ایران - اتریش برگزار شد

مجمع‌عمومی عادی سالیانه اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش با حضور هیات‌مدیره و مشارکت 85 درصدی اعضای این اتاق مشترک برگزار شد.

22 تیر 1401
کد خبر : 43157
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مجمع‌عمومی عادی سالیانه اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش با حضور هیات‌مدیره و مشارکت 85 درصدی اعضای این اتاق مشترک برگزار شد. در این جلسه انتخابات هیات‌رئیسه مجمع و ناظرین برگزار شد که در نتیجه آن، ناصر ریاحی به‌عنوان رئیس مجمع و نریمان صدری و علیرضا خالق به‌عنوان ناظرین مجمع انتخاب شدند.

در ادامه و بر اساس دستور جلسه مجمع گزارش عملکرد هیات‌رئیسه اتاق مشترک ایران و اتریش در سال ۱۴۰۰، صورت­های مالی سال ۱۴۰۰، گزارش حسابرس قانونی، گزارش بودجه، برنامه­‌ها و اهداف اتاق در سال ۱۴۰۱ و ترازنامه ارائه و به تصویب اعضا رسید.

همچنین ورودیه اعضای جدید و حق عضویت سالانه تا پایان سال ۱۴۰۱ ، روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی­ ها و اطلاعیه­ ها و مؤسسه حسابرسی تدوین و همکاران به‌عنوان حسابرس مستقل تعیین و با نظر اعضا تایید شد. برگزاری انتخابات بازرس اصلی و علی­ البدل از دیگر دستورات این جلسه بود که با برگزاری آن امیر سامان مولوی تبریزی به‌عنوان بازرس اصلی و رضا باقری آلاشتی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

در همین رابطه