رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

سعید پور آبادی در جلسه شورای گفت‌وگوی استان خراسان شمالی

عدم حضور برخی اعضا، مصوبات شورای گفت‌وگو را ناقص کرده است

رئیس اتاق بجنورد منتقد حاضر نشدن برخی از اعضای شورای گفت‌وگو در جلسات است و این مسئله را زمینه‌ساز ناقص ماندن برخی مصوبات این شورا می‌داند.

26 تیر 1401
کد خبر : 43175
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

دبیر شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی از عدم حضور برخی مدیران در جلسات این شورا انتقاد کرد و آن را زمینه‌ساز ناقص ماندن برخی مصوبات شورا دانست.

سعید پورآبادی در نودمین جلسه شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی استان خراسان شمالی گفت: برخی دامداران بدون صدور مجوز اقدام به راه‌اندازی دامداری می‌کنند و سپس برای اخذ مجوز فعال می‌شوند اما برای تغییر کاربری زمین با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: برخی اصناف نیز مجبور به اخذ دو مجوز حقوقی و حقیقی شدند و بنا بود خدمات دریافت کنند اما اکنون با مشکلات متعددی مواجه شدند.

وی اضافه کرد: این مسئله باید در جلسات شورای گفت‌وگو مرکزی بررسی شود و سپس به مجلس شورای اسلامی برای تغییر قانون ارجاع شود.

پورآبادی در ادامه سخنانش اظهار کرد: وجوهاتی که باید اتاق بازرگانی اخذ کند به‌سختی جذب می‌شود لذا باید کارت‌های بازرگانی در بجنورد صادر شود.

وی افزود: ایجاد مراکزی برای فروش تولیدات بنگاه‌های کوچک پیگیری شد که اکنون ۲ مرکز با ۴۰ غرفه فعال شده و یک مرکز در حال ساخت است.

موضوعات :
در همین رابطه