رادیو مجازی اتاق ایران - 29 فروردین 1403

معاونت بین‌الملل اتاق ایران منتشر کرد

فراخوان حضور در هیات تجاری اعزامی به پراگ؛ از 26 تا 28 مهرماه

معاونت بین‌الملل اتاق ایران قصد دارد یک هیات تجاری متشکل از 15 تا 20 شرکت تجاری فعال در زمینه‌های موردنظر را با همکاری کمیته مشترک بازرگانی ایران و چک به پراگ اعزام کند.

19 مرداد 1401
کد خبر : 43411
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

معاونت بین‌الملل اتاق ایران، فراخوان حضور در هیات تجاری اعزامی به پراگ را منتشر کرد. این معاونت قصد دارد: یک هیات تجاری متشکل از 15 تا 20 شرکت تجاری فعال در زمینه‌های موردنظر را با همکاری کمیته مشترک بازرگانی ایران و چک به پراگ اعزام کند.

این فراخوان به استناد دعوت واصله از اتاق مشترک چک- اسلواکی - ایران، مبنی بر اعزام هیات تجاری به آن کشور و همچنین پیرو مذاکرات صورت گرفته در این خصوص با وزارت امور خارجه کشورمان و نمایندگی ایران در پراگ منتشر شده و این هیات تجاری از 26 تا 28 مهر 1401 (18 تا 20 اکتبر 2022) به پراگ اعزام خواهد شد.

زمینه‌های فعالیت شرکت‌های ایرانی متقاضی حضور در هیات اعزامی به پراگ

- منابع و مدیریت آب

-ماشین افزار و ماشین‌آلات صنعتی

- فن‌آوری مدرن برای تولید کارآمد انرژی برق به‌ویژه از گاز و آب

- فن‌آوری‌های مدرن برای انتقال کارآمد برق از تولید به مصرف و همچنین به حداقل رساندن از بین رفتن برق در انتقال آن.

- فناوری برای استفاده مدرن و کارآمد از گاز طبیعی و بیوگاز برای تولید برق و گرما

- فناوری‌های مدرن برای انتقال کارآمد گاز از تأمین‌کنندگان استراتژیک به مصرف‌کنندگان

- اتوبوس‌های مدرن، اتوبوس برقی، تراموا و مترو، فناوری برای راه‌های سریع چون راه‌آهن

- فناوری‌های مدرن برای پالایشگاه‌ها و شرکت‌های شیمیایی

- کامیون‌های مدرن تاترا Tatra

- تکنولوژی مدرن برای تولید محصولات کشاورزی

- فناوری‌های مدرن برای فرآوری گوشت و محصولات لبنی و شیر

- محصولات و ظروف شیشه

از اهم اهداف اعزام این هیات می‌توان به برگزاری نشست تجاری دوجانبه در پراگ با تجار و فعالان اقتصادی کشور چک در زمینه‌های یاد شده، بازدید از برخی صنایع و کارخانه‌های مطرح آن کشور و نشست با اتاق مشترک بازرگانی چک-اسلواک-ایران اشاره کرد.

پکیج هزینه‌ها جهت ثبت‌نام در این هیات تجاری

 

خدمات: پرواز تهران – پراگ- تهران با هواپیمایی ترکیش، اقامت در هتل چهار ستاره با صبحانه، خدمات ویزا، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر روزانه به‌صورت ماشین در اختیار روزانه 8 ساعت و حداکثر 110 کیلومتر پیمایش، بیمه مسافرتی.

متقاضیان حضور در این هیات تجاری می‌توانند مدارک خود، شامل ترجمه مدارک شغلی، ملکی، شناسنامه، به‌علاوه تصویر پاسپورت و کارت بازرگانی یا کارت عضویت اتاق بازرگانی، را حداکثر تا روز شنبه 5 شهریور 1401 به شرکت تجارت سفر شانا ارسال کنند. (لیست کامل مدارک بسته به مدارک شغلی متقاضی توسط کارشناسان آن شرکت به فرد متقاضی اعلام می‌شود.)

لازم به ذکر است: داشتن کارت بازرگانی و یا کارت عضویت در اتاق بازرگانی شرط اصلی ثبت‌نام متقاضیان حضور در این هیات تجاری خواهد بود. بدیهی است در مورد درخواست متقاضیانی که مدارکشان را بعد از 5 شهریور تکمیل کنند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تلفن 02144115181 و همچنین شماره همراه 09900900366 (خانم فرید) ضمن تماس با شرکت تجارت سفر شانا، کسب اطلاع کنند.

همچنین شماره تماس مسئول میز چک در معاونت بین‌الملل اتاق ایران، به‌منظور دریافت اطلاعات تکمیلی 02185732367 است.

در همین رابطه