رادیو مجازی اتاق ایران - 24 تیر 1403

با نظر موافق وزیر جهادکشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین، قائم مقام وزیر در استان شد

وزیر جهاد کشاورزی پیرو پیشنهاد رئیس اتاق قزوین، برای تسریع در امور، اختیارات ویژه‌ای به رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین اعطا کرد تا او بتواند در حد قائم مقام وزیر در استان قزوین فعالیت کند.

06 شهریور 1401
کد خبر : 43623
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

در پی پیشنهاد رئیس اتاق قزوین و با تفویض اختیار وزیر جهادکشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی قائم مقام وزیر در استان قزوین شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین با ارائه: پیشنهاد اعطای اختیارات ویژه به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، گفت: با این اقدام، تصمیم‌گیری در خصوص موضوعات مطرح شده در شورای گفت‌وگو، مسائل و موارد تشکل‌ها و نهادهای بخش خصوصی حوزه کشاورزی به‌صورت مستقیم و با اختیارات رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان انجام می‌شود.

مهدی بخشنده، در نشست هم‌اندیشی شرکت‌های دانش‌بنیان، کشاورزان پیشرو و تشکل‌های بخش کشاورزی قزوین با سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، از او خواست با این پیشنهاد برای کمک به رفع مشکلات استانی موافقت کند.

در ادامه این نشست، وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: برای تسریع در کارها، اختیارات خود را به استان تفویض می‌کنیم و رئیس سازمان جهاد کشاورزی درواقع قائم مقام وزیر در استان قزوین خواهد بود که تمام اختیارات لازم به ایشان تفویض شده تا بتواند در زیر بخش‌های موردنظر تصمیم‌گیری کند.

ساداتی نژاد تأکید کرد: مدیر وزارت جهاد کشاورزی در استان قزوین، نماینده تام‌الاختیار وزیر است و هر تصمیمی که بگیرد مورد موافقت وزیر خواهد بود.

در ادامه این نشست، سعید یوسف زادگان، رئیس دپارتمان کشاورزی اتاق قزوین با تشریح تهیه سند راهبردی مقابله با باقی‌مانده سموم محصولات کشاورزی، به استان قزوین به‌عنوان معین استان‌های کشور در استقرار میز ملی کشمش اشاره کرد و خواستار ارجاع موضوعات و مطالبات کشمش سایر استان‌ها به اتاق قزوین و میز ملی کشمش شد.

وی پیشنهاد کرد: صندوق ملی حمایت از زیتون در استان قزوین تشکیل شود که این پیشنهاد نیز از سوی وزیر جهاد کشاورزی مورد تأیید قرار گرفت.

موضوعات :
در همین رابطه