شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

هم‌زمان با هفته دولت و با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور

هنرستان دخترانه ساخته شده توسط جامعه نیکوکاری ابرار در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

هم‌زمان با هفته دولت و با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، هنرستان دخترانه 6 کلاسه‌ای که توسط جامعه نیکوکاری ابرار در شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان ساخته شده، افتتاح شد.

08 شهریور 1401
کد خبر : 43662
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

هم‌زمان با هفته دولت و در سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان، هنرستان دخترانه ۶ کلاسه شهرستان نیمروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 این هنرستان با زیربنای ۱۶۵۱ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال با مشارکت جامعه نیکوکاری ابرار و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در آیین افتتاح این پروژه ضمن ابراز خرسندی از توسعه فضاهای آموزشی در نقاط محروم و دور افتاده کشور، اظهار داشت: دولت به دنبال تحقق اهداف عدالت آموزشی و بهره‌مندی دانش‌آموزان از بدیهیات تحصیل رایگان در اقصی نقاط کشور است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز بیان داشت: رشد اعتبارات دولتی و افزایش رقم آورده خیرین، زمینه‌ساز همگرایی و هم‌افزایی در مجموعه نوسازی مدارس شده و امیدواریم روزبه‌روز در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداریم.

جامعه نیکوکاری ابرار، یکی از واحدهای وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران است که اجرا و برنامه‌ریزی اقدامات اتاق در حوزه ایفای مسئولیت اجتماعی را بر عهده دارد. پس از سیل ماه‌های پایانی سال 1398 استان سیستان و بلوچستان و بازدید رئیس اتاق ایران از مناطق سیل‌زده، ابرار به نمایندگی از اتاق ایران، ساخت 12 واحد آموزشی اعم از هنرستان، مدرسه، مدرسه شبانه‌روزی را در این منطقه بر عهده گرفت. هنرستان ۶ کلاسه دخترانه شهرستان نیمروز، یکی از این پروژه‌ها که حالا به بهره‌برداری رسید.

سه مورد از این پروژه‌ها نیز همچنان در دست ساخت هستند و امکان مشارکت مادی برای علاقه‌مندان در آن‌ها فراهم است. این کمک‌ها معاف از مالیات بوده و شماره حساب ابرار نزد بانک ملت به این پروژه‌ها اختصاص دارد:

شماره حساب: 554624691

شماره کارت: 6104337867256750

در همین رابطه