شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم

رادیو مجازی اتاق ایران - 12 اردیبهشت 1403

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید

مجتمع آموزشی شبانه‌روزی جامعه نیکوکاری ابرار در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

مجتمع آموزشی شبانه‌روزی شهر اسپکه شهرستان لاشار به‌عنوان یکی از 12 واحد آموزشی جامعه نیکوکاری ابرار در استان سیستان و بلوچستان که با حمایت مادی و معنوی اتاق ایران احداث شده است، به بهره‌برداری رسید.

30 شهریور 1401
کد خبر : 43914
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مجتمع آموزشی شبانه‌روزی اسپکه لاشار با حضور مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار، معاون مشارکت‌های مردمی اداره نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان، فرماندار شهرستان لاشار، رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان و بخشدار مرکزی شهرستان افتتاح شد.

طبق اعلام اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، این مجتمع آموزشی با زیربنای ۳۰۶۸ مترمربع و اعتباری بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد ریال، جهت بهره‌برداری در مقطع متوسطه دوم ساخته شده است.

مجتمع آموزشی شبانه‌روزی مشتمل بر مدرسه، خوابگاه، سالن غذاخوری، سالن ورزشی و نمازخانه است.

این بنای آموزشی ارزشمند، در پاسخ به یک مسئله اجتماعی مهم استان سیستان و بلوچستان، یعنی بازماندگی از تحصیل دانش آموزان به دلیل نبود فضای آموزشی، ساخته شده است. شبانه‌روزی بودن این مجتمع آموزشی فرصت ادامه تحصیل را در اختیار دانش آموزان بیشتری از نقاط محروم‌تر استان قرار می‌دهد.

مجتمع آموزشی شبانه‌روزی شهر اسپکه شهرستان لاشار یکی از 12 واحد آموزشی است که جامعه نیکوکاری ابرار با حمایت مادی و معنوی اتاق ایران در استان سیستان و بلوچستان ساخته شده یا در حال ساخت است.

بر اساس گزارش جامعه نیکوکاری ابرار، از مجموع 12 واحد آموزشی در استان سیستان و بلوچستان، احداث 9 مجتمع به پایان رسیده و 3 واحد همچنان در دست ساخت است و امکان مشارکت مادی برای علاقه‌مندان فراهم خواهد بود.

شماره‌حساب جامعه نیکوکاری ابرار نزد بانک ملت به این پروژه‌ها اختصاص دارد و کمک‌های نوع دوستان دغدغه‌مند از طریق شماره‌حساب 554624691 و شماره کارت 6104337867256750 بانک ملت جمع‌آوری خواهد شد. ضمنا این کمک‌ها معاف از مالیات است.

در همین رابطه