رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

سعید پور آبادی خبر داد

دفتر تجاری اتاق بجنورد در مسکو راه‌اندازی شد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد گفت: دفتر تجاری بخش خصوصی این استان با هدف تسهیل روابط اقتصادی تجار در مسکو راه اندازی شد.

02 مهر 1401
کد خبر : 43927
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد گفت: دفتر تجاری بخش خصوصی این استان با هدف تسهیل روابط اقتصادی تجار در مسکو راه اندازی شد.

سعید پور آبادی اظهار داشت: راه اندازی دفتر بخش خصوصی خراسان شمالی در مسکو بعد از دیدار با مسوولان اقتصادی روسیه و رئیس اتاق بازرگانی مسکو بررسی و مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد تا دفتر تجاری اتاق بازرگانی مسکو نیز در استان راه اندازی شود.

وی  ادامه داد: بخش خصوصی استان راه اندازی دفاتر تجاری در برخی از کشورها و بازارهای هدف را لازم می‌داند چرا که فعالیت های تجاری با کشورهای همسایه و سایر کشورها باید به صورت مشترک انجام شود.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی دارای ظرفیت های قابل توجه برای سرمایه گذاری و محصولات مختلف صادراتی است افزود: این استان ظرفیت و پتانسیل برای ارتباط تجاری با اوراسیا را دارد و این ارتباط فرصتی برای رونق اقتصادی محسوب می شود.

پورآبادی تصریح کرد: با راه اندازی دفتر تجاری خراسان شمالی در مسکو، شناسایی بازار مسکو و بازاریابی کالاهای مورد نیاز برای تجار و بازرگانان تسهیل می‌شود.با ایجاد این دفتر، مقرر شد تمامی فعالیت های اقتصادی از جمله ارتباطات تجاری، معرفی کالاها و محصولات مورد نیاز کشور روسیه از طریق اتاق بازرگانی مسکو برای تجار خراسان شمالی برقرار شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی افزود: همچنین مهمترین درخواست اتاق بجنورد، سهولت در حمل نقل به ویژه در حوزه کشتیرانی است که در دستور کار اتاق بازرگانی مسکو قرار گرفت.

 

در همین رابطه