رادیو مجازی اتاق ایران - 8 اردیبهشت 1403

اردبیل میزبان کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و آذربایجان

حسین پیرموذن، رییس اتاق اردبیل و عضو هیات رییسه اتاق ایران همراهی تجار و بازرگانان با استاندار در سفر به آذربایجان را راهگشا دانست.

04 آبان 1395
کد خبر : 4886
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

مجید خدابخش، استاندار اردبیل و حسین پیرموذن عضو هیات رییسه اتاق ایران با محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، خدابخش با ارایه گزارش مفصل از سفر هیات اقتصادی استان اردبیل به جمهوری آذربایجان در خصوص مذاکرات خود با وزراء و رییس جمهوری آذربایجان گفتگو کرد.

استاندار اردبیل با اشاره به استقبال خوب مسئولان جمهوری آذربایجان از هیات ایرانی، اظهار امیدواری کرد این سفر آغازی برای توسعه همکاری های اقتصادی و بازرگانی استان اردبیل و جمهوری آذربایجان باشد.

حسین پیرموذن، رییس اتاق استان اردبیل و عضو هیات رییسه اتاق ایران نیز با اشاره به همراهی تجار و بازرگانان با استاندار در این سفر، آن را راهگشا و باعث حل بسیاری از مشکلات دانسته، بر تصمیم اتاق برای پیگیری نتایج سفر تاکید کرد.

در ادامه واعظی، رییس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان با اشاره به اینکه اخبار سفر را دنبال کرده نتایج آنرا بسیار خوب ارزیابی کرد و  اظهار داشت: جلسه کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان را که با حضور وزرا و مسوولان دو کشور تشکیل می شود ، حتما در اردبیل برگزار خواهند کرد.

خدابخش و پیرموذن همچنین با محتشم، معاون وزیر ارتباطات نیز دیدار و در خصوص سفر و نتایج آن با وی گفتگو کردند.

در همین رابطه