رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

رئیس اتاق خرم آباد خبر داد؛

اتاق «سرمایه گذاری در حوزه گردشگری » در لرستان تشکیل می شود

رئیس اتاق خرم آباد: اتاق سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی گردشگری می‌تواند برای شناسایی مسائل و مشکلات پیش روی توسعه‌ی گردشگری استان و همچنین حمایت از فعالان این بخش موثر باشد.

08 آبان 1395
کد خبر : 4982
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رییس اتاق خرم آباد از تشکیل اتاق سرمایه‌گذاری حوزه‌ی گردشگری در استان لرستان خبر داد.

حسین سلاح‌ورزی با اشاره به تشکیل اتاق سرمایه گذاری در لرستان گفت: اتاق سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی گردشگری می‌تواند برای شناسایی مسائل و مشکلات پیش روی توسعه‌ی گردشگری استان و همچنین حمایت از فعالان این بخش موثر باشد.

سلاح ورزی با تأکید بر حمایت اتاق لرستان از تشکیل این اتاق سرمایه گذاری گفت:البته باید به گونه‌ای عمل کنیم که مانند برخی حوزه‌های دیگر، شائبه‌ی موازی‌کاری وجود نداشته باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان افزود: کمیسیون گردشگری اتاق لرستان پتانسیل بالایی برای راه‌اندازی و ایجاد اتاق سرمایه‌گذاری گردشگری استان دارد و بر همین اساس پیشنهاد می‌کنم هسته‌ی اولیه این اتاق در همین کمیسیون بنا گذاشته شود.

سلاح ورزی با تقدیر از تلاش‌های اعضای کمیسیون گردشگری این اتاق گفت: یکی از ارزشمندترین بخش‌هایی که در مسیر توسعه قابلیت کار مفید فراوانی دارد، حوزه‌ی گردشگری است.

وی افزود: کمیسیون‌ها بازوان توانمند اتاق هستند و می‌توانند ارکان تصمیم‌سازی برای کارهای اجرایی باشند و هر چقدر کمیسیون‌ها فعالیت جدی و مثبت داشته باشند، مسلماً اتاق هم در حوزه‌ی اجرایی به همان اندازه موفق خواهد بود.

سلاح‌ورزی با تاکید بر استفاده از ظرفیت شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی برای رفع موانع توسعه‌ی گردشگری استان لرستان، گفت: می‌توانیم از دل جلسات کمیسیون گردشگری، به موضوعات موثر و اجرایی خوبی برای طرح در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی لرستان برسیم.

 

طرح جامع گردشگری به روز شود

حسین سلاح‌ورزی در بخش دیگری از سخنانش راجع به تدوین طرح جامع گردشگری گفت: تدوین طرح جامع گردشگری لرستان  هم ایده‌ی خوبی است، اگرچه به نظر می‌رسد چنین طرحی در گذشته آماده شده باشد.

وی افزود: اگر چنین طرحی وجود داشته باشد، باید مورد بازنگری قرار گرفته، به‌روز شود و با طرح توسعه‌ی گردشگری کشور هم مقایسه شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان در خصوص ضرورت معرفی سوغات لرستان هم گفت: در اتاق لرستان سال‌هاست به این موضوع پرداخته‌ایم، اگرچه اقدام عملی مشخصی صورت نگرفته است.

سلاح‌ورزی بیان داشت: اتاق از هر ساز و کاری که در زمینه‌ی ایجاد و معرفی یک محصول به عنوان سوغات و برند لرستان فعالیت کند و کار را جلو ببرد به صورت جدی حمایت می‌کند.

در همین رابطه