رادیو مجازی اتاق ایران - 5 اردیبهشت 1403

سیدمهدی طبیب زاده در نشست با مدیرعامل آتش‌نشانی کرمان

حفظ جان و مال مردم جزو اولویت‌های مسئولیت اجتماعی است

رئیس اتاق کرمان با اشاره به فعالیت موازی خیریه‌ها در استان کرمان، گفت: اولویت مسئولیت اجتماعی، حفظ جان و مال مردم است و فعالیت خیریه‌ها باید متناسب با نیاز مردم برنامه‌ریزی و اجرا شود.

14 آذر 1401
کد خبر : 54846
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان با اشاره به اینکه خیریه‌های زیادی در کرمان تشکیل شده و در مواردی کارهای موازی انجام می‌دهند، گفت: حفظ جان و مال مردم جزو اولویت‌های مسئولیت اجتماعی افراد است و باید فعالیت خیریه‌ها اولویت‌بندی و متناسب با نیاز مردم برنامه‌ریزی و اجرا شود.

سیدمهدی طبیب زاده، در نشست با مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان و برخی مدیران این سازمان ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروهای خدمتگزار این سازمان، افزود: در ابعاد مختلف می‌توان حوادث آتش‌سوزی را کم کرد که مهم‌ترین آن آگاهی بخشیدن به جامعه با هدف پیشگیری از آتش‌سوزی با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی به‌ویژه برای کودکان و بانوان است که باید این موضوع بسیار جدی دنبال شود.

وی ادامه داد: تشویق کردن مردم برای دریافت بیمه آتش‌سوزی نیز در زمینه جبران خسارت‌های وارد شده ناشی از آتش‌سوزی نیز بسیار مهم است زیرا هزینه کمی برای مردم دارد اما در شرایط بحران تأثیرگذار است.

طبیب زاده، تصریح کرد: انجام مسئولیت اجتماعی بنگاهی به‌عنوان یک وظیفه در بین فعالان اقتصادی پررنگ‌تر از قبل احساس می‌شود که در حوزه نیازهای سازمان آتش‌نشانی نیز می‌توان مسئولیت‌هایی را تعریف و اجرا کرد.

رئیس اتاق کرمان گفت: اتاق کرمان در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف مدرسه‌سازی، کمک به مراکز درمانی در ایام کرونا، کمک به سیل‌زدگان، زلزله‌زدگان، احداث مرکز نابینایان، ارائه خدمات به ناشنوایان و ... پرداخته که مسئولیت‌های جدیدی نیز در ادامه تعریف خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان نیز در ادامه این نشست افزود: 10 ایستگاه عملیاتی با 180 نیرو در سطح شهر کرمان فعال هستند که هر شبانه‌روز به‌طور میانگین 13 عملیات انجام می‌شود که این میزان عملیات بیشتر از توان و امکانات آتش‌نشانی شهر کرمان است.

ابراهیم بابایی، درخواست مشارکت و همکاری فعالان اقتصادی برای احداث ایستگاه آتش‌نشانی در خیابان شهید صدوقی کرمان به‌عنوان ایستگاه مادر را به‌عنوان یکی از نیازهای اصلی شهر عنوان کرد و گفت: با امکانات و تجهیزات متناسب با نیاز شهر کرمان در حوزه آتش‌نشانی می‌توان از جان و مال مردم محافظت کرد.

موضوعات :
در همین رابطه