رادیو مجازی اتاق ایران - 12 تیرماه 1403

معاونت بین‌الملل اتاق ایران اعلام کرد

زمان برگزاری مجمع عمومی اتاق ایران و امارات، اطلاع‌رسانی خواهد شد

معاونت بین‌الملل اتاق ایران اعلام کرد: انتخابات مجمع عمومی اتاق مشترک ایران و امارات در تاریخ 20 آذر برگزار نمی‌شود و تاریخ جدید برگزاری این انتخابات متعاقباً تعیین و از طریق وب‌سایت اتاق ایران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

15 آذر 1401
کد خبر : 54858
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک

انتخابات مجمع عمومی اتاق مشترک ایران-امارات که قرار بود 20 آذر برگزار شود، با اعلام رسمی معاونت بین الملل اتاق ایران به تعویق افتاد.

این معاونت با صدور بیانیه ای اعلام کرد: به استحضار می رساند برابر تصمیمات متخذه در اتاق ایران، تاریخ برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتاق مشترک ایران و امارات متعاقباً در جلسه ای که با هماهنگی اعضاء هیئت مدیره اتاق مشترک برگزار خواهد شد؛ تعیین و از طریق وب سایت اتاق ایران، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاونت بین الملل در بیانیه خود تاکید کرده است: هر گونه اطلاع رسانی در ارتباط با تاریخ برگزاری مجمع عمومی و انتخابات این اتاق مشترک؛ به غیر از وب سایت اتاق ایران، مورد تایید اتاق ایران نخواهد بود. لازم به تاکید است تا زمان تعیین تاریخ انتخابات به شرح فوق، هرگونه اجتماعی در محل اتاق ایران با هدف برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتاق مشترک ایران و امارات، غیر قانونی و قابل پیگیرد قضایی خواهد بود.

موضوعات :
در همین رابطه