رادیو مجازی اتاق ایران 22 اردیهشت 1403

سفیر ایران در غنا در دیدار با هیات تجاری اتاق همدان

دولت آماده پشتیبانی از فعالیت بخش خصوصی در غناست

هیات تجاری همدان که به سرپرستی رئیس اتاق همدان و با هدف گسترش روابط اقتصادی با غنا، به این کشور سفر کرده با سفیر ایران در غنا دیدار کرد.

02 آذر 1395
کد خبر : 5501
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام واتس اپ
لینک
هیات تجاری همدان که به سرپرستی رئیس اتاق همدان و با هدف گسترش روابط اقتصادی با غنا، به این کشور سفر کرده با سفیر ایران در غنا دیدار کرد.

نصرت اله مالکی سفیر ایران در غنا و علی‌اصغر زبردست رئیس اتاق همدان

هیات تجاری همدان که به سرپرستی رئیس اتاق همدان و با هدف گسترش روابط اقتصادی با غنا، به این کشور سفر کرده با سفیر ایران در غنا دیدار کرد.

نصرت اله مالکی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در غنا در دیدار با هیات تجاری اتاق همدان با تأکید بر وجود زمینه مساعد همکاری‌های اقتصادی و تجاری میان ایران و غنا، از آمادگی دولت ایران برای پشتیبانی از فعالیت بخش خصوصی ایران در غنا خبر داد.

مالکی گفت: قبل از سفر ضمن رایزنی‌های فشرده با مقامات کشورمان بر عزم و آمادگی اتاق همدان و فعالان بخش خصوصی برای حضور در غنا تأکید کرده و خواستار حمایت سیاسی و دیپلماتیک از فعالیت‌های تجاری و اقتصادی اتباع ایران در آن کشور شده‌ام.

سفیر ایران در غنا همچنین از گفتگوهای مداوم با مسئولین محلی برای بسترسازی در جهت گسترش فعالیت‌های اقتصادی ایران در غنا خبر داد و تصریح کرد: زمینه فعالیت‌های مختلف در غنا آماده است و سفارت هم آمادگی کامل جهت همکاری و پشتیبانی لازم را دارد.

علی‌اصغر زبردست، رئیس اتاق همدان نیز گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در اتاق برای تعمیق روابط و همکاری‌های اقتصادی میان همدان و غنا ارائه و خاطرنشان کرد: اقدامات متعددی برای آشنایی سرمایه‌گذاران دو کشور از فرصت‌ها و امکانات اقتصادی موجود صورت پذیرفته و در آینده نیز جلسات و هماهنگی‌های لازم با مسئولان ایرانی و غنائی انجام خواهد گرفت.

موضوعات :
در همین رابطه